Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@21:58:49 GMT

کارگر کارواش عامل کسر 6 امتیاز از پدیده

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۰۹۹۶

کارگر کارواش عامل کسر 6 امتیاز از پدیده

با شکایت بازیکن سابق پدیده ۶ امتیاز از این تیم در لیگ هفدهم کسر شد.

به گزارش ایران آنلاین و به نقل از ایسنا ، با شکایت ژوران کنزوویچ بازیکن سابق پدیده و رای فیفا، ۶ امتیاز از این تیم در لیگ هفدهم کاسته شد و پدیده با ۱۸ امتیاز به رده دهم جدول سقوط کرد.
نکته جالب درباره بازیکن سابق پدیده این است که، کنزوویچ اکنون فوتبال را کنار گذاشته و در کشور خود به کار در کارواش مشغول است و پس از پیگیری های مداوم شکایت خود، باعث شد ۶ امتیاز از این تیم مشهدی کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی برادران، رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی با تایید این خبر گفت: ما در حال رایزنی با اعضای فدراسیون هستیم تا همانند فرجام‌خواهی که با مشورت این اعضا انجام شد، به باشگاه پدیده نیز فرصتی داده شود تا این ۶ امتیاز به جیب شاگردان مهاجری برگردد.
باشگاه پدیده مبلغی در حدود ۲۰۰ هزار دلار به ۳ - ۴ بازیکن پیشین خود بدهکار بود که با پیگیری‌های کریمویی، بخش قابل توجهی پرداخت شده بود اما وکیل و باشگاه پدیده فراموش کرده بودند که رضایت طرفین را به فیفا ارسال کنند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان خراسان رضوی گرم می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، آذر رضایی در گفتگویی با بیان اینکه روند تدریجی افزایش دما از صبح امروز در خراسان رضوی آغاز شده است و دمای هوا در استان تا پایان هفته رو به گرمی می‌رود، اظهارکرد: این افزایش دما بین ۶ تا هشت درجه سانتیگراد است که در مناطق گرمسیر محسوس تر خواهد بود.

وی گفت: وزش باد از دیگر پدیده های جوی خراسان رضوی است که همانند روزهای گذشته در استان غالب است که این پدیده در ساعات بعد از ظهر در نواحی مستعد همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: از روز پنجشنبه هفته جاری نیز بارش های رگباری در مناطق مختلف استان آغاز می شود که در زمان مقرر اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

رضایی پور افزود: طی شبانه روز گذشته، قوچان با یک و داورزن با ۲۸ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی پنج تا ۲۰ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۱۷ درجه سانتیگراد است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین هفت تا ۲۰ درجه در نوسان خواهد بود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900979

دیگر خبرها

  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود