Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:01:36 GMT

اسکان ۲هزار مددجو در ۱۶مددسرای پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۱۰۵۸

اسکان ۲هزار مددجو در ۱۶مددسرای پایتخت

با توجه به برودت هوای تهران، دیشب بیش از ٢٠٠٠ مددجو در ١٦ مددسرای شهر اسکان داده شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شب گذشته تمامی عوامل گشتی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران تا ساعت ٥ صبح به شناسایی و جذب مددجویان، به ویژه در مناطق پر آسیب مانند منطقه ١٢ مشغول بودند. همچنین تمامی مددسراها توسط ناظرین از لحاظ وجود آب گرم و وسایل گرمایشی سرکشی و تایید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدا از این مددجویان، ٥٠٠ نفر نیز در دو سامانسرای شبانه روزی تهران مستقر شدند.

رضا قدیمی، مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: اگر هوا سرد باقی بماند، مددجویان می توانند گرم خانه ها را ترک نکنند.

قدیمی تصریح کرد : به علت اینکه شبهای سردی در پیش است، ستاد فوریت های اجتماعی در این حوزه فعالیت خود را آغاز نموده و اختصاصا برای منطقه ١٢، پنج دستگاه اتوبوس یا همان گرمخانه های سیار تعبیه شده که ابتدا وظیفه انتقال مددجویان به مددسراها را دارند و پس از تکمیل ظرفیت مددسراها، به عنوان مددسرای سیار مورد استفاده قرار بگیرند.

وی افزود: خودروهای گشت فوریت های اجتماعی، در این شب ها افزایش می یابد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد

تسنیم نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران از گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی خبر داد.

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران اعلام کرد: ساعت یک و سی دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه گرفتار شدن چند دستگاه خودرو داخل گل و لای ناشی از ریزش زیادی از حجم آب و گل و لای به خاطر بارش باران به آدرس انتهای بزرگراه شهید خرازی، ابتدای ورودی خیابان اردستانی به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: مشاهده می‌شود 3 دستگاه خودرو شامل یک دستگاه وانت مزاد، یک دستگاه سمند و یک دستگاه ام وی ام در گل و لای گرفتار شده بودند که البته سرنشینان پیش از گرفتار شدن از خودروها خارج شده بودند اما حجم گل و لای باعث شده بود که خودروها به حالت نیم واژگون دربیایند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران تصریح کرد: با همکاری شهرداری منطقه خودروها خارج و به محل امن منتقل شدند و معبر بازگشایی شد و حوالی ساعت 5 بامداد محل  به  نیروهای شهرداری تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • سازمان آب وبرق : مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ های دز و کارون اجتناب کنند
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی