Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@12:54:50 GMT

پیوند «فورد» و «علی بابا»

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۱۱۳۴

رویداد۲۴-«علی بابا» و کمپانی خودروسازی «فورد» با امضای توافقنامه‌ای با یکدیگر متعهد شده اند که در 3 سال آینده، صنعت خودروسازی چین را متحول کرده و به سوی ساخت خودروهای هوشمند بروند.قرار است «فورد» با بخش‌های مختلف ازجمله سیستم عامل جدید علی بابا یعنی AliOS که در خودروها کاربرد دارد، سیستم ابری علی بابا، سیستم بازاریابی دیجیتال علی بابا با نام Alimama و نیز پلتفرم Tmall همکاری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو کمپانی تلاش خواهند کرد که در این مدت در زمینه هوش مصنوعی، اتصال، سرویس‌های متحرک و بازاریابی دیجیتال با یکدیگر همکاری گسترده ای داشته باشند.

«جیم هچت» مدیرعامل فورد در این باره گفت: چین یکی از بزرگ ترین و پرجنب و جوش ترین بازارهای دیجیتال است که بر پایه ابتکار و نوآوری بسیاری از کاربران فعالیت می کند و همکاری این دو کمپانی قدرتمند، حضور وسایل نقلیه هوشمند را در جهان آسان تر می کند.

AliOS علی بابا امروز در بیش از 400 هزار دستگاه خودرو متصل به وب در چین نصب شده است و در سال 2016 نیز این کمپانی با خودروساز چینی SAIC Motor زمینه حضور خودروهای هوشمند را فراهم کرد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 سید جواد هاشمی، بازیگر سینما و تلویزیون پس از تبلیغ کوروش کمپانی، یک آهنگ رپ با هودی خواند که برخی تصور کردند این اقدام برای به حاشیه بردن اعتراض‌ها از تبلیغ کوروش کمپانی بوده است. حالا هاشمی در گفت و گو با حسین رفیعی درباره این رپ کردن توضیحاتی داده که می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ضرورت افزایش نقش اقتصاد دیجیتال در اقتصاد کشورها
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • نقش آزمایشگاه‌های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری‌ها
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم