Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@06:41:34 GMT

آیت‌الله عیسی قاسم تحت عمل جراحی قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۱۴۵۳

بر خلاف ادعاهای دولت بحرین درباره وضعیت خوب سلامت آیت‌الله عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور، ایشان صبح امروز تحت عمل جراحی قرار گرفتند. آفتاب‌‌نیوز : آیت‌الله عیسی قاسم که چند روز پیش به دلیل وخامت حالش به بیمارستان منتقل شدند، صبح امروز تحت عمل جراحی قرار گرفتند.دولت بحرین پیش از این با انتشار خبرهای دروغین از طریق رئیس بیمارستان محل بستری ایشان سعی داشته وانمود کند وضعیت سلامت ایشان در سطح خوبی قرار دارد و ایشان از هیچ گونه بیماری یا مشکل خطیری رنج نمی‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عمل جراحی آیت‌الله عیسی قاسم چند روز پس از بستری شدن ایشان نشان از کذب بودن تمامی ادعاهای آل خلیفه داشته و به وضوح بیانگر تاثیر محاصره امنیتی منزل شیخ است که به مدت یک سال و نیم ایشان را از دریافت هرگونه رسیدگی پزشکی و درمانی محروم نموده بوده است.
با وجود بستری بودن آیت الله عیسی قاسم در بیمارستان، منزل و منطقه الدراز محل سکونت ایشان همچنان در محاصره نیروهای امنتی هستند.
منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۱۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی

ایسنا/هرمزگان رئیس بیمارستان کودکان بندرعباس از جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان؛ امروز (هشتم اردیبهشت ماه) رئیس بیمارستان کودکان بندرعباس گفت: عمل جراحی خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله در بیمارستان کودکان بندرعباس با موفقیت انجام شد.

این عمل از بزرگ‌ترین عمل های جراحی کودکان است که پیش از این هم در بیمارستان کودکان بندرعباس انجام شده و تمامی موارد موفقیت‌آمیز بوده است.

دختر بچه ۲/۵ ساله، ۲ هفته پیش متوجه برآمدگی در شکم شده بود که بررسی‌ها نشان داد، توموری حدود ۱۴ سانتی‌متری در کلیه چپ این کودک وجود دارد.

این تومور از نوع بدخیم بود که باید به طور کامل برداشته می‌شد. عمل جراحی بیمار به‌خوبی انجام شده و حال عمومی کودک مساعد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد
  • نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • شیخ نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • نعیم قاسم: جنگ ممکن است برای همیشه بازگشت شهرک‌نشینان را پایان دهد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس