Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@14:29:08 GMT

روز پرکار پلیس همدان در برخورد با قاچاقچیان

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۲۰۳۲

روز پرکار پلیس همدان در برخورد با قاچاقچیان

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری پلیس سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار کرد: در عملیات نخست 136 دستگاه تلفن همراه قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال از یک خودرو وانت کشف شد و یک قاچاقچی کالا نیز دستگیر شد.
وی اضافه کرد: همچنین یک دستگاه کامیون کانتینربر حامل کالای گمرکی قاچاق شامل 559 هزار عدد انواع لوازم خانه به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف و در این ارتباط 2 نفر دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی همدان بیان کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی 2 قاچاقچی را دستگیر و از آنها 522 تخته پتو به ارزش 700 میلیون کشف کردند.
سردار کامرانی صالح اظهار کرد: همچنین در عملیات دیگری هفت هزار و 980 نخ سیگار خارجی که به طرز ماهرانه ای در کف خودروی وانت جاسازی شده بود به همراه 2 هزار و 990 پاکت تنباکو به ارزش 300 میلیون ریال کشف و یک قاچاقچی دستگیر شد.
وی تاکید کرد: اعتماد بالای شهروندان به پلیس بزرگترین سرمایه اجتماعی برای انتظامی این استان است.
به گفته فرمانده انتظامی استان همدان 94 باند قاچاق کالا و ارز از ابتدای سال جاری تا 24 مهر ماه امسال در این استان متلاشی و منهدم شده است
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبرداد.

سردار جهانبخش در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئناً پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می کنند اگر در صحنه پلیس با آنها مواجه شود، برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند