Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی؛ متأسفانه تیمی ۱۵ نفره متشکل از کوه نوردان خراسانی به همراه راهنمای لرستانی، عازم صعود به ارتفاعات «اشترانکو» لرستان شده بودند، اما به دلیل شرایط نامساعد جوی و ریزش بهمن در مسیر بازگشت دچار حادثه شدند.

این گزارش حاکی است؛ جست‌وجو‌ها توسط تیم‌های امدادی منطقه در جریان است و «رضا زارعی» رئیس فدراسیون نیز عازم «لرستان» شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان نیز به صورت مستمر پیگیر فرآیند جستجو و نجات بوده و همچنین بنا بر ابلاغ و پیگیری استانداری لرستان، شرایط امداد هوایی و حضور دائمی بالگرد در منطقه فراهم گردیده است.

بنا بر هماهنگی انجام شده با اداره ورزش و جوانان استان لرستان، ملزومات مورد نیاز تیم‌های امداد حاضر در منطقه مهیا شده است.

پیرو هماهنگی فدراسیون کوهنوری و صعود‌های ورزشی و مساعدت هیئت‌های استان لرستان، خراسان رضوی و مرکزی، تیم‌های زبده جستجو و نجات در منطقه حضور یافته اند.

نیرو‌های امدادی هلال احمر استان لرستان و شهرستان ازنا و همچنین کوهنوردان هیئت‌های مذکور در عملیات جست و جو فعال و در تلاش بوده‌اند، اما به طور موقت به دلیل شرایط محیطی و تاریکی شب، این اقدامات به اولین فرصت مناسب، موکول گردیده است.

گفتنی است؛ از این تیم ۱۵ نفره، متأسفانه پیکر بی جان دو نفر پیدا شده، ۶ نفر هنوز مفقود هستند و همچنین ۷ نفر نیز در صحت و سلامت منتقل شده‌اند.

فدراسیون کوهنوردی از سایر کوه نوردان عزیز تقاضا دارد؛ بدون هماهنگی و اعلام نیاز به منطقه عازم نشوند.

انتهای پیام/

امداد هوایی برای پیدا کردن این کوهنوردان فراهم شده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس

مسیح الله مرادی رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: سال گذشته ۲۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات امداد و وام بنیاد مسکن برای احداث ۶۰ واحد مسکن مددجویی هزینه و عملیات احداث آنها آغاز شده است.

وی افزود: از این تعداد ۵۷ واحد در مناطق روستایی و ۳ واحد در محدود شهری است که به زودی تکمیل و تحویل مددجویان می‌شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: یک میلیارد و ۵۵ میلیون تومان نیز برای تعمیرات جزئی، کلی و بهسازی فضا‌های جانبی ۸۵ واحدهزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • سیل مرگبار کنیا/ جستجو برای یافتن ۹۱ مفقودی همچنان ادامه دارد
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • قطارهای حومه‌ای به سیستم حمل‌ونقل انبوه‌بر شهر اصفهان متصل می‌شود
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم