Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@16:07:03 GMT

پیامک‌های دریافتی 1396/09/16

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۲۶۵۴

پیامک‌های دریافتی 1396/09/16

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ شانزدهم آذر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است:

 

9501.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..0930:از مردم جامعه گزارش تهیه کنید که کل درآمد روزانه خود را بابت سود و بهره بانکی و گرانی می دهند!

 

1397...0939:لطف کنید به شرکتهای خصوصی که داروهای تک نسخه ای را وارد میکنند مجوز بدهید تا مشکلات بچه های بیمار ما حل شود!گزارشی تهیه کنید.

 

5894...0912:لطفا گزارشی درباره  هزينه بالای دندانپزشكی هیه کنید.

 

8509...0916:لطفا یه سرکشی به قطار عادی اهواز- تهران بزنید که وضعیت مناسبی ندارد.

 

5679...0919:این مشکلات موسسه ها و بانک های اعتباری مانند ثامن،مهر اقتصاد تا چه موقع ادامه دارد، لطفا در برنامه پیگیری کنید.

 

6140...0913:چرا مسئولان با اتباع افغانی برخورد نمی کنند؟ جوان های استان اصفهان بیکار هستند و افغانی غیر قانونی سر کار هست.چرا رسیدگی نمی شود؟

 

3358...0903:آب شرب بندرعباس واقعا در شرایط نامطلوبی قرار دارد،تا چه موقع باید هزینه های زیادی صرف خرید آب معدنی کنیم، لطفا پیگیری کنید.

 

3271...0912:ببمه طلایی فرهنگیان ناکارآمد است و هر ماه فقط حق بیمه تکمیلی از این حقوق ناچیز کسر میشود و هیچ جا قابل استفاده نیست!

 

6266...0919:از جاده سلفچگان به قم بنویسید.ما در این جاده بطول 45 کیلومتر و بخاطر عملکرد بسیار‌ ضعیف اداره راه استان قم،هر روز شاهد تصادف های مکرر و خسارات جانی و مالی فراوان بخاطر عدم تعریض جاده هستیم.لطفا رسیدگی کنید!

 

6893...0939:سه راه افسریه پایتخت محل تجمع تعداد زیادی معتاد شده و منجر به سرقت اموال عمومی و خصوصی اطراف محل تجمع توسط معتادان شده،پیگری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ کاهش زمان صدور بارنامه و تخلیه و بارگیری به‌موقع در راه‌ آهن شرق

تین نیوز

مدیرکل راه آهن شرق با بیان اینکه فرایند بارگیری و اعزام واگن ها در این اداره کل در کمترین زمان و بدون توقف انجام می شود گفت: اقدامات مناطق مستقر در مسیر قطارهای شرق و مقاصد تخلیه، در سرعت بازرگانی نقش مهمی دارد.

به گزارش تین نیوز از راه آهن، علی حکامی قاسمی، مدیرکل راه آهن شرق، گفت: سرعت بازرگانی در راه آهن از زمان بارگیری واگن و صدور بارنامه زمان سفر تا تخلیه در مقصد محاسبه می شود و اداراتی که این فرایند را به طور کامل در حوزه استحفاظی خود دارند در این شاخص اثرگذارترند.

وی بیان کرد: اداره کل راه آهن شرق به عنوان مبدأ بارگیری و محل کسب درآمد شرکت راه آهن، مأموریت تسریع سیر واگن های خالی دریافتی از مرز اداره کل تا مبادی بارگیری و صدور بارنامه را بر عهده دارد و پس از بارگیری، سیر واگن ها طبق برنامه ابلاغی با لکوموتیوهای تخصیصی و درنظرگرفتن رسوب واگن ها و تاریخ صدور بارنامه، انجام می شود.

مدیرکل راه آهن شرق با اشاره به اقدام راه آهن در تغییر نحوه پیش فروش بلیت و اولویت عرضه بلیت از طریق سکوهای اینترنتی گفت: این اقدام جسورانه، رضایتمندی مردم در سطوح مختلف را به دنبال داشت، زیرا با حذف بازار سیاه و رفتارهای غیرحرفه ای برخی آژانس های متولی، موجب افزایش ظرفیت در سامانه و دسترسی اختیار و قدرت انتخاب توسط مسافرین شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • موضوع عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌ها پیگیری شد
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد
  • مشکلات اولویت‌دار کارگران و کارفرمایان احصا و مورد رسیدگی قرار گیرد
  • حمله هولناک دسته‌جمعی مسلحانه به یک پزشک در خوزستان
  • شلیک به یک پزشک در خوزستان
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی
  • ◄ کاهش زمان صدور بارنامه و تخلیه و بارگیری به‌موقع در راه‌ آهن شرق