Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر ، هفته اول دور برگشت لیگ برتر آقایان از روز پنجشنبه ۱۶ آذرماه با برگزاری یک دیدار آغاز و در ادامه امروز جمعه با برگزاری ۳ دیدار باقی مانده به پایان رسید. 

در اولین مسابقه هفته عصر روز پنجشنبه شهرداری کازرون میزبان سنگ آهن بافق یزد بود. در این دیدار نزدیک تیم شهرداری کازرون با اختلاف یک گل به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه رقابتها امروز جمعه ۱۷ آذر در کرمان هپکو اراک میزبانش را شکست داد. تیم نقت و گاز گچساران صدرنشین لیگ تیم پتروشیمی مارون را از پیش رو برداشت تا در صدر جدول باقی بماند. تیم پتروشیمی مارون همچنان در قعر جدول مانده است. تیم نیروی زمینی تهران نیز میزبانش تیم فولاد را مغلوب کرد. 

 نتایج کامل رقابتهای این هفته به این ترتیب است : 
 * شهرداری کازرون ۳۰  – سنگ آهن بافق ۲۹ 
* صنعت مس کرمان۲۰  – هپکو اراک۲۲
* پتروشیمی مارون ۲۴- نفت گاز گچساران۲۶
* فولاد مبارکه سپاهان۲۶ – نیروی زمینی تهران۲۷

در پایان این هفته رده بندی تیم ها به این ترتیب است : 
۱ – نفت و گاز گچساران با ۱۴ امتیاز
۲-شهرداری کازرون با ۱۳ امتیاز
۳- سنگ آهن بافق با  ۱۰ امتیاز
۴- فولاد مبارکه سپاهان با ۱۰ امتیاز
۵- نیروی زمینی ارتش با ۶ امتیاز
۶- هپکو اراک با ۶ امتیاز
۷- صنعت مس کرمان با ۵ امتیاز
۸- پتروشیمی مارون بدون امتیاز

true برچسب ها : تیم هندبال نفت و گاز گچساران سازمان لیگ برتر لیگ برتر هندبال true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، چای لی مدیرعامل شرکت دولتی چاینا انرژی در دیدار با مهدی دوستی استاندار هرمزگان، بر توسعه روابط دو جانبه و همکاری مشترک میان چین و ایران تاکید کرد و اظهار داشت: شرکت انرژی چاینا از جمله شرکت‌های بزرگ چین است که بالغ بر ۲۰ هزار پروژه زیربنایی در حوزه‌های مختلف از جمله برق آبی، حرارتی، انرژی‌های تجدید پذیر، توسعه مسکن و تجهیز ساختمان و مسائل مرتبط با نفت و پتروشیمی در سطح جهان انجام داده و بخشی از آن در حال انجام است.

وی افزود: این شرکت از سال ۲۰۰۱ وارد ایران شد و چندین پروژه زیربنایی اولویت دار را تأمین مالی و اجرا کرده و قرار است طرح‌های بزرگی نظیر سد بختیاری به عنوان بلندترین سد ایران با همکاری این شرکت به سرانجام برسد.

مدیرعامل شرکت چاینا انرژی با تاکید بر اینکه در زمینه پتروشیمی و نفت در هرمزگان آماده همکاری هستیم گفت: در حال حاضر چند پروژه پالایشی و پتروشیمی ملی را در دست همکاری داریم که بخشی از آن‌ها در هرمزگان وجود دارد.

کد خبر 6087659

دیگر خبرها

  • گزیده‌های نفتی هفته
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد