Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-29@15:44:08 GMT

زمستان نیامده حادثه آفرید

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۳۳۹۹

زمستان نیامده حادثه آفرید

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، شاهین فتحی معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر اظهار کرد: در اثر مه شدید و بارندگی، برخورد زنجیره‌ای 56 خودرو در قزوین - آبیک - میرپنجی کیلومتر 45 اتوبان قزوین – کرج، لاین جنوبی (زیر پل آمادگاه) بین دو تریلی، چهار کامیونت و 50 سواری رخ داده است.
به گفته وی، تعداد حادثه دیدگان در این تصادف زنجیره‌ای 215 نفر بوده است که 12 نفر آنان به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر نیز به عملیات امداد و نجات 80 تیم ( 270 نفر) از نیروهای این سازمان از چهارشنبه گذشته تا 7 صبح امروز جمعه در11 استان متأثر در برف و کولاک اشاره کرد و گفت: استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، کردستان، گیلان، لرستان، مازندران و همدان در برف و کولاک دو روز گذشته متأثر بودند که هلال احمر در 46 محور در 11 استان ذکر شده امدادرسانی خود را انجام داده است.
به گفته وی، این امدادرسانی‌ها به 5780 نفر صورت گرفته است و در این راستا 122 نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند. ضمن اینکه از بین امدادرسانی‌ها پنج تن به مراکز درمانی منتقل شدند.

حادثه برای تیم کوهنوردی در لرستان؛ 8 مفقود و یک کشته تاکنون
پیمان آسترکی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: متأسفانه ۱۴ نفر از کوهنوردان مشهدی که به‌قصد کوهنوردی به ارتفاعات اشترانکوه رفته بودند در راه رسیدن به جان‌پناه مفقود شده‌اند.
وی با بیان اینکه ۸ نفر از این کوهنوردان مفقودشده و این کوهنوردان در برگشت مسیر خود را گم‌کرده‌اند، تصریح کرد: با تلاش پرسنل اورژانس هوایی الیگودرز یک نفر از این کوهنوردان مشهدی پیدا شده و به بیمارستان شهید «ولیان» الیگودرز منتقل و عملیات احیا برای نجات ایشان انجام شد که متأسفانه این کوهنورد بر اثر سرمازدگی جان خود را از دست داده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان به ادامه عملیات اورژانس هوایی شهرستان الیگودرز اشاره کرد و افزود: تلاش پرسنل اورژانس هوایی الیگودرز برای پیدا کردن، نجات و انتقال این کوهنوردان ادامه دارد.

 

مهر

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۳۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران از غرق شدن مردی ۵۵ ساله در آب‌بندان روستای لاله‌زار شهرستان سیمرغ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، غلامعلی فخاری، صبح امروز_شنبه هشتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به دو حادثه در روز گذشته اظهار کرد: حادثه غرق شدن فردی در آب‌بندان شهرستان سیمرغ در شب گذشته به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

وی افزود: بعد از اعزام تیم امدادی از شهرستان‌های سیمرغ و قائم‌شهر به محل مورد نظر با همکاری آتش‌نشانی، نیروی انتظامی پس از چهار ساعت جست‌وجو موفق به پیدا کردن جسد فرد شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: جسد فرد به نیروی انتظامی تحویل داده شد.

وی در ادامه با اشاره به نجات جان فرد سقوط کرده از آبشار ورخامن بیان کرد: با اطلاع مرکز کنترل هماهنگی و عملیات استان خبری مبنی بر سقوط یک نفر از آبشار ورخامن منطقه درازکش دریافت شد.

فخاری با بیان اینکه سرعت تیم عملیاتی پایگاه امدادونجات مرحوم رمضانی شهرستان بندپی به محل حادثه اعزام شدند، مطرح کرد: نجات‌گران پس از دسترسی به مصدوم، کمک‌های اولیه و اقدامات پیش‌بیمارستانی را برای او انجام دادند و تحویل عوامل اورژانس شد.

کد خبر 748379

دیگر خبرها

  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • تلفیق هنرنمایی طبیعت با فناوری نوین، نجات کشاورزی کم بازده دیم
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت