Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@11:50:39 GMT

واژگونی مینی بوس در گیلانغرب یک کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۳۶۸۲۰

واژگونی مینی بوس در گیلانغرب یک کشته برجا گذاشت

سرهنگ عبدالرضا مریمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، زمان وقوع این حادثه را حوالی ظهر امروز و علت آن را نیز نداشتن توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده و برفی ذکر کرد.
وی بیان کرد: سرعت بیش از حد، منجر به انحراف و در نهایت سقوط این وسیله نقلیه شد که راننده خودروی مینی بوس به عنوان تنها سرنشین آن به علت شدت جراحت وارده، کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده پلیس راه گیلانغرب ادامه داد: بلافاصله پس از وقوع این حادثه، نیروهای انتظامی و امدادی به محل حادثه اعزام شدند و علاوه بر بازگشایی مسیر، نسبت به انتقال جسد به سردخانه اقدام کردند.
سرهنگ مریمی، از رانندگان وسائط نقلیه خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب ، سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه با بیش از 72 هزار نفر جمعیت دارای 500 کیلومتر راههای مواصلاتی است که 310 کیلومتر آن راه اصلی و 190 کیلومتر نیز راه فرعی است.
7079/7398/8066 خبرنگار:سلطانمراد شهبازپور **انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۳۶۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در محدوده بزرگراه ستاری شمال به جنوب قبل مخبری یک دستگاه سواری تیبا با ۵ وسیله دیگر برخورد می‌کند تا جمع خودروهای خسارت دیده به عدد ۶ برسد.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه تیم منطقه ۵ پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی و نیروهای امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند که مشخص شد این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا بوده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اضافه کرد: در این تصادف به پنج خودروی پراید، پژو، ساینا، جک و ۲۰۶ خسارت وارد آمد که خوشبختانه کسی مصدوم نشد.

سرهنگ جوانبخت از همه رانندگان خواست، قبل از حرکت حتماً نسبت به استراحت اقدام و در حین رانندگی از سرعت و سبقت خودداری کرده و تمام حواس خود را به رانندگی معطوف تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6090554

دیگر خبرها

  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک