Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@17:35:23 GMT

راه ۶۰ روستای اهر بدلیل کولاک مسدود شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۴۰۴۶

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اهر گفت: به دنبال بارش برف و کولاک شدید راه ۶۰ روستای شهرستان اهر مجدداً مسدود شد.

قاسم قمری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهر اظهار داشت: به دلیل کولاک شدید در جاده اهر - کلیبر و جاده ورگهان بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست.

وی بابیان این‌که راهداران در حال برف‌روبی در گردنه سامبران هستند، ادامه داد: رانندگان که قصد تردد در این مسیرها را دارند حتما زنجیرچرخ و وسایل زمستانی به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اهر تاکید کرد: پیش از این‌که تمامی راه‌های روستایی این مسیر بازگشایی شده بود مجددا کولاک راه 60 روستا را مسدود کرد.

قمری تاکید کرد: گردنه سامبران در جاده اهر - کلیبر در فصل سرما و بارش برف، کولاک مشکلاتی را برای راهداران زحمت‌کش و مردم ایجاد می‌کند.

ستاد مدیریت بحران شهرستان اهر نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، به دلیل بارش برف و کولاک شدید، وضعیت جاده اهر - هوراند و کلیبر مخصوصا سامبران مناسب تردد نیست و عملا فقط با زنجیر چرخ امکان تردد وجود دارد و از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ و سایر تجهیزات ایمنی جلوگیری خواهد شد و همچنین از سفرهای غیر ضروری خودداری نمایند

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۴۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: محور‌های قاین، بیرجند، حوزه‌های روستای سیچ، دوست آباد به هیچ عنوان تردد امکان پذیر نیست.

سرهنگ رضایی افزود: در این رابطه کمربندی حاجی آباد که یک طرفه بوده برای تردد باز شده و دو طرفه شده رانندگان با احتیاط تردد کنند.

به گفته وی محور آهنگران به حاجی آباد، حاجی آباد به شاهرخت به سمت مرز یزدان و حاجی آباد به آبیز مسدود است.

وی افزود: محور‌های قاین نیز به دلیل بارندگی شدید لغزنده است رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

دیگر خبرها

  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد + فیلم
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • ۲ جاده اصلی در خراسان جنوبی مسدود شد
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی