Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@22:24:54 GMT

گردو خاک ۴۹ نفر را در اهواز راهی بیمارستان کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۴۶۵۶

گردو خاک ۴۹ نفر را در اهواز راهی بیمارستان کرد

قائم مقام رئیس دانشگاه جندی شاپور اهواز گفت: به دنبال وقوع گرد و غبار 49 نفر با عارضه تنگی نفس به مراکز درمانی زیرمجموعه این دانشگاه در اهواز مراجعه کردند.

به گزارش ایرنا، رمضان احدی عصر جمعه افزود: در نوبت صبح امروز 49 نفر با عارضه تنگی نفس به بیمارستان های شهر مراجعه کردند که بیشتر آنها بیماری زمینه ای داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بیمارستان گلستان اهواز با 10بیمار بیشترین مراجعه کننده را داشته گفت: بیشتر افراد مراجعه کننده بزرگسال بودند، تعداد مراجعه کنندگان با عارضه تنگی نفس نسبت به سال های گذشته کاهش داشته است.

بنابر این گزارش و بر اساس اطلاعیه اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان میزان غلظت ریزگردها در ساعت 12 روز جمعه در شهر اهواز به2141 میکروگرم بر متر مکعب و بیش از 14 برابر حد مجاز رسید.

روز گذشته نیز به علت وزش باد و فعال شدن کانون های جنوب شرق اهواز مدارس و مراکز آموزش عالی شهرهای اهواز، آبادان، خرمشهر، ماهشهر، شادگان، کارون، حمیدیه، باوی، دشت آزادگان، هویزه، هندیجان، امیدیه و رامشیر تعطیل شد.

بنا به گفته اداره کل هواشناسی استان خوزستان منشاء این ریزگردها کانونی در عراق است.
شاخص نرمال میزان ذرات معلق در هوا 150 میکروگرم بر متر مکعب است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی گردو خاک و کاهش کیفیت‌هوا در البرز

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ همچنین مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با هشدار وقوع گرد و‌خاک در استان از افراد آسیب پذیر و بیماران قلبی خواست از حضور در فضای باز خودداری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین علت پیوند کبد در ایران
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • اگر معده درد یا رفلاکس معده دارید، این مطلب را بخوانید
  • شایع ترین علت پیوند کبد در ایران/ زنگ خطر کبد چرب
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • پیش بینی گردو خاک و کاهش کیفیت‌هوا در البرز
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی به بیمارستان‌ ها در پی گرد و غبار امروز
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان