Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عضو مجلس خبرگان رهبري ضمن محکوم‌کردن اقدام آمريکا در انتخاب قدس به‌عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي گفت: اين اقدام در شرايط کنوني نشان دهنده عمق دشمني آشکار صهيونيست‌ها با مسلمين و نويد بخش پايان عمر اين رژيم منحوس است. به گزارش خبرگزاري تسنيم از قم، حجت الاسلام و المسلمين محمد حاج‌ابوالقاسم دولابي در پيامي ضمن محکوم‌کردن اقدام ايالات متحده آمريکا درباره پايتختي قدس شريف اظهار داشت: لتجدن اشد الناس عداوه للذين امنوا اليهود و الذين اشرکو ، بطور مسلم، دشمن‌ترين مردم نسبت به مومنان را، يهود و مشرکان خواهي يافت، سوره مائده آيه ٨٢.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه اين بيانيه آمده است: انتقال پايتخت رژيم اشغالگر قدس از تلاويو به بيت المقدس در شرايط کنوني نشان دهنده عمق دشمني آشکار صهيونيست‌ها با مسلمين و نويد بخش پايان عمر اين رژيم منحوس است.
در اين بيانيه تصريح شده است: زمان آن رسيده است که کشورهاي مسلمان و امت رسول الله با شروع حرکت جهاني عليه اين غده سرطاني، دامان منطقه را از لوث وجودش پاک کنند به اميد آزادي قدس شريف.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو احتمالا بازداشت شود

طی روز‌های اخیر نتانیاهو تلاش زیادی برای جلوگیری از چنین تحولی انجام داده است.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ضمن نفاق خواندن این حکم، اعلام کرد در صورت لزوم از «اسرائیل» خارج نخواهیم شد.

در همین رابطه کانال ١٢ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد اسرائیل انتظار دارد دادگاه کیفری بین‌المللی حکم بازداشت نتانیاهو، گالانت و هالیوی را در این هفته صادر کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • نتانیاهو احتمالا بازداشت شود
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • پیام عملیات وعده صادق به رژیم ‌صهیونیستی رسید
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید