Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه زیراب فرمان ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس و به‌رسمیت شناخت پایتختی رژیم صهیونیستی در قدس را کلید نابودی رژیم صهیونیستی، توصیف‌کرد.به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، حجت الاسلام محمد‌زمان رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  شهر زیراب به طرح انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس اشاره و اظهار کرد: طرح انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، تجاوز آشکار به همه کشور‌های اسلامی است و فرمان ترامپ اجرای قانونی است که کنگره آمریکا در سال 1995 تصویب کرد که قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی بپذیرید و این اقدام تراوش ذهن ترامپ نیست و حماقت ترامپ و دنیای استکبار، صهیونیسم و وهابیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: نقشه 70 سال پیش نظام استکباری به صورت قدم‌به قدم در حال انجام است.

امام‌جمعه زیراب افزود: تصمیمی که با حمایت وهابیت و حاکمان سازشکار مثل بن‌سلمان ولی‎عهد عربستان، محمود‌عباس خائن رئیس خودگردان فلسطین و اسماعیل هنیه که گاهی به میخ و گاهی به نعل می‌زند که در نشست مصر، مشت آهنین اسلام، حزب‌الله و گروه مقاومت را تروریست معرفی کردند که ریشه آن در همان مسیر مورد‌نظر نظام استکباری، صهیونیسم و حاکمان مرتجع است.

رضایی فرمان ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس و به‌رسمیت شناخت پایتختی رژیم صهیونیستی در قدس را کلید نابودی رژیم صهیونیستی، توصیف‌کرد و افرادی قدس شریف را به رژیم صهیونیستی فروختند، خاطر‌نشان کرد: اولین متهم انتخاب بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، رژیم وهابیت عربستان سعودی است که از درون دنیای اسلام به امت اسلامی خیانت کردند.

وی تاکید کرد: دنیای اسلام، عربستان وهابی را خائن می‌دانند و اتحادیه عرب و کشور‌های مرتجع در خیانت بیت‌المقدس شریک هستند و این اقدام از سال‌های دور در حال انجام است.

امام‌جمعه زیراب اظهار‌کرد: مبارزه مستقیم با دشمن باید مورد نظر باشد و قدس مختص فلسطینیان نیست و قدس بخش مهمی از پیکره اسلام و اولین قبله مسلمین است و نهضت مقاومت باید واکنش لازم را انجام‌دهد.

رضایی مخالفت برخی از کشور‌های اروپایی را نقشه استکباری و پازل‌های یک نقشه شوم بر علیه امت اسلامی توصیف کرد و با اشاره به اینکه آشنایی با تاریخ برای درس‌گیری از گذشته است و در تاریخ است که اقوام یهود یک میثاق خودشان با پیامبر را هم رعایت نکردند و ذات صهیونیسم و یهود آن است که به عهدو پیمان پایبند نیستند.

وی، افزود: قدس شرقی از نظر قطعنامه‌های سازمان ملل، اراضی اشغال‌شده محسوب می‌شود و اقدام آمریکا در انتقال سفارت‌خانه به آنجا نقض آشکار قطعنامه‌های سازمان مللی است که خودشان نوشتند.

امام‌جمعه زیراب با اشاره به اینکه در راه سوادکوه دچار مشکل هستیم و مردم ما به سختی و زحمت در ترافیک هستند و مسؤولان کمک‌کنند، تصریح ‌کرد: 7 دوره ریاست‌جمهوری گذشته و هنوز معضل محور سوادکوه باقی ماند و مدیران برای حل آن اقدام کنند.

رضایی در پایان با بیان اینکه شهر زیراب درگیر مشکلات فراوانی است و ما منبع‌در‌آمد پایدار و ثابت نداریم و شهرداری‌ها خودگردان هستند، گفت: از شهردار زیراب انتظار داریم که منبع درآمد ثابت ایجاد شود و شورای شهر و شهرداری با تفاهم، مهربانی و همدلی در شهر فعالیت کنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت بیش از ۶۰۰ دانشجو آمریکایی معترض به نسل‌کشی در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آکسیوس، بنا به گزارش های رسانه ای نزدیک به ۶۰۰ دانشجو ظرف یک هفته گذشته در تحصن های ضد جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه در سراسر آمریکا بازداشت شده اند.

اعتراضات حامیان فلسطین در دست کم ۱۵ دانشگاه در سراسر آمریکا برگزار شده است. در روزهای اخیر، شمار زیادی از دانشگاه در آمریکا شاهد تظاهرات ضدصهیونیستی بوده‌است.

دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از «نسل کشی» شوند.

آنها همچنین خواستار برقراری آتش‌بس در جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

کد خبر 6090269

دیگر خبرها

  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود
  • حمله به رفح دور اما نزدیک!
  • بازداشت ۶۰۰ دانشجو آمریکایی معترض به نسل‌کشی در غزه
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • بازداشت بیش از ۶۰۰ دانشجو آمریکایی معترض به نسل‌کشی در غزه
  • اصرار بر نابودی حماس فاجعه دیگری مشابه طوفان الاقصی را برای اسرائیل رقم خواهد زد
  • نابودی طاغوت وعده صادق الهی است
  • نابودی طاغوت صادق‌ترین وعده الهی است
  • بلینکن بار دیگر به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند
  • کلید اصلی کاهش وزن مشخص شد!