Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@04:41:01 GMT

ترامپ با «دلار»، قدس را پایتخت اسراییل اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۴۹۲۲

ترامپ با «دلار»، قدس را پایتخت اسراییل اعلام کرد

ساعت24 -روزنامه ینی شفق اعلام کرد رییس جمهور آمریکا با دریافت 20 میلیون دلار از لابی صهیونیستی در دوران مبارزات انتخاباتی، وعده اعلام قدس به عنوان پایتخت اسراییل را داد.

روزنامه ینی شفق در خبری اعلام کرد: دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا با دریافت 20 میلیون دلار از لابی صهیونیستی فعال در دوران مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا، قول اعلام قدس به پایتختی اسراییل را پس از ورود به کاخ سفید به آنها داده بود و هم اکنون به این وعده خود عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وبسایت اینترنتی روزنامه ینی شفق در خبری نوشت: شلدون ادلسون از سرمایه داران یهودی و مالک بسیاری از قمارخانه ها در آمریکا یکی از عوامل پر نفوذ لابی صهیونیسم در ایالات متحده است که با پرداخت 20 میلیون دلار به کمپین مبارزاتی دونالد ترامپ در دوران تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری، قول اعلام قدس به پایتختی اسراییل را با ورود به کاخ سفید از ترامپ گرفته بود.

ینی شفق مدعی شد: بر اساس گزارش منتشره در مطبوعات آمریکایی، کوشنر داماد یهودی تبار ترامپ حلقه وصل لابی صهیونیستی با رییس جمهوری آمریکا است و زمینه تحقق بسیاری از خواسته‌های این لابی قدرتمند را پس از تایید رییس جمهوری، در منطقه خاورمیانه فراهم می کند.

رییس جمهوری آمریکا با سخنانی در کمیته روابط خارجی سنا به تاریخ مارس 2016 قول انتقال سفارت ایالات متحده به قدس را به یهودیان پر نفوذ در جامعه آمریکا داده بود و صبح چهارشنبه 6 دسامبر 2017 به طور رسمی قدس را به پایتختی رژیم صهیونیستی معرفی و دستور انتقال سفارت آمریکا را به بیت المقدس صادر کرد.

منبع:تسنیم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل خطاب به آمریکا: حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!

آفتاب‌‌نیوز :

وب‌سایت «آکسیوس» به نقل از ۲ مقام ارشد آمریکایی و اسراییلی اعلام کرد که مقامات اسراییل به جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا هشدار دادند که اگر دادگاه بین‌المللی کیفری (لاهه) حکم بازداشت سران و مقامات ارشد اسراییل را صادر کند، تل‌آویو سلسله پاسخ‌هایی را علیه تشکیلات خودگردان فلسطین آغاز خواهد کرد که به فروپاشی آن منجر شود.

در روز‌های اخیر گزارش‌هایی در رسانه‌های رژیم صهیونیستی منتشر شد مبنی بر اینکه دیوان کیفری بین المللی در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت برای بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر، هرزی هالوی رییس ستاد ارتش و یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم است.

نتانیاهو مدعی شده که اگر حکم بازداشت صادر شود، «رسوایی در مقیاس تاریخی» خواهد بود.

به نوشته آکسیوس یکی از اقدامات احتمالی (اسراییل) می‌تواند ورشکستگی تشکیلات خودگردان از طریق مسدودکردن انتقال درآمد‌های مالیاتی باشد؛ تشکیلات خودگردان اداره کرانه باختری اشغالی را بر عهده دارد.

رژیم صهیونیستی از طرف فلسطینی‌ها مالیات جمع‌آوری می‌کند و براساس توافقنامه اسلو در سال ۱۹۹۴ ماهانه به تشکیلات خودگردان انتقال می‌دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • ابعاد رویکرد آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه
  • اسرائیل خطاب به آمریکا: حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین