Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تمدید کارت کار (پروانه) اتباع افغانی و عراقی دارای کارت آمایش در این استان آغاز شد.

محمد تقی آبایی هزاوه روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح بر اساس دستور العمل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اتباع افغانی دارای کارت آمایش 12 و اتباع عراقی دارای کارت آمایش 11 که در سنین 18 تا 60 سال باشند به مرحله اجرا گذاشته شده و روند تمدید کارت مشمولان تا 30 دی ماه جاری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: هزینه تمدید کارت کار (پروانه) در مدت یک سال 2 میلیون و 587 هزار ریال است و باید توسط اتباع خارجی پرداخت شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: صدور کارت کار برای سایر اتباع خارجی نیز در مراحل بعدی اعلام خواهد شد.
آبایی هزاوه عنوان کرد: مهلت مقرر شده برای تمدید کارت کار اتباع افغانی و عراقی تمدید نمی شود و متقاضیان باید در زمان تعیین شده مدارک لازم را به محل های تعیین شده توسط ادارات شهرستان های اراک، ساوه و دلیجان ارایه و کارت کار دریافت کنند.
آبایی تصریح کرد: بر اساس ماده 181 قانون کار، کارفرمایانی که اتباع خارجی بدون کارت کار (پروانه) و یا اتباع بیگانه را در فعالیتی به غیر از آنچه در پروانه کار ذکر شده را به کار گیرند، جرم محسوب می شود و به مجازات حبس از 91 روز تا 180روز محکوم می شوند.
بیش از 23 هزار اتباع خارجه در استان مرکزی در شهرهای ساوه، دلیجان و اراک ساکن هستند.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۵۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد- کاترین فیونا جین نیوتن "معاون مدیر منطقه ای  برنامه جهانی غذا در قاهره" به اتفاق نگار گرامی سرپرست بخش برنامه ریزی دفتر منطقه ای و مایسا الغریباوی نماینده برنامه جهانی غذا در ج.ا.ا.در سفر یک روزه خود به استان یزد ضمن دیدار با محسنی راد مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی یزد از مهمانشهر تفت بازدید کردند. 

وی پس از گفتگو با مدیر مهمانشهر و بازدید از انبار ، کارگاه معیشتی و نانوایی و همچنین روند و تاثیرگزاری کمکهای برنامه جهانی غذا بر پناهندگان، بررسی نیازها و مشکلات به ویژه در حوزه فعالیتهای سازمان، درخصوص نیازها و پیشنهادات و افزایش بودجه برای پناهندگان ساکن در ایران قول بررسی و مساعدت داد. 

در این دیدار محسنی راد بر همت و تلاش بیشتر سازمانهای بین المللی بر اختصاص بودجه مناسب جهت کاهش مشکلات اتباع خارجی بویژه اتباع آسیب پذیر در حوزه مهارت آموزی و معیشت تاکید نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کارگران رکن تولید هستند
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • توزیع دفترچه های سپرده گذارای اتباع در یزد
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد