Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قراردادهاي بازيکنان استقلال همگي داراي يک بند مشترک و عجيب است، بندي که برخي از بازيکنان با آگاهي از آن امضا کردند اما اکنون ناراضي به نظر مي رسند.
به گزارش خبرگزاري آريا ، اما بند عجيب قرارداد بازيکنان استقلال چيست؟ اين بند مي گويد اگر باشگاه از عملکرد بازيکن رضايت داشت که هيچ اما اگر نارضايتي درباره عملکرد بازيکن وجود داشته باشد باشگاه مي تواند به صورت يک طرفه قرارداد را فسخ کند و عذر بازيکن را بخواهد، موضوعي که بسيار عجيب به نظر مي رسد چرا که هيچ باشگاهي چنين بند عجيبي را در قرارداد بازيکنان خود لحاظ نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما واقعا استقلال مي تواند صرفا بر اساس نارضايتي از عملکرد فني بازيکن يک طرفه فسخ کند؟
رضا سالاروند کارشناس حقوق ورزشي در اينباره به جام جم آنلاين گفت: «لحاظ کردن چنين بندي در قرارداد بازيکنان هر باشگاهي از نظر قانوني معتبر نيست و به هيچ عنوان اعتباري ندارد چرا که مغاير با قوانين فيفا است. بر اساس بندهاي حقوقي فدراسيون جهاني فوتبال در ارتباط با قراردادهاي منعقد شده در باشگاه هاي تابع فيفا فسخ قرارداد بازيکن به صورت يک طرفه به دليل نارضايتي از عملکرد فني هيچ معنايي ندارد و نمي توان بر روي اين بند حتي در صورت درج شدن در قرارداد استناد کرد.»
وي خاطر نشان کرد: « اينکه چنين بندي در قرارداد بازيکنان استقلال وجود دارد يا خير نمي دانم اما حتي اگر هم وجود داشته باشد از لحاظ قانوني معتبر نيست چون خلاف دايره قوانين حقوقي فيفا در رابطه با التزام هاي قرارداد بازيکنان در باشگاه هاي حرفه اي و تابع اين فدراسيون جهاني است.»

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر

کارشناس فعال در حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال باشگاهی اروپا نوشت که همه کارهای انتقال مهاجم تیم ملی کشورمان به اینتر در پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ تکمیل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس ‌(توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن 2026 (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن 2027) دارد. همه کارها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال 2020 با باشگاه پورتو قرارداد بست، در 177 بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه 88 بار موفق به گلزنی شد و 54 گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری در کمیسیون اصل۹۰
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است