Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناس علوم قرآنی گفت: موظف هستیم آنچه را که خیر و صلاح و همچنین عاقبت بخیری ما در آن هست را از خداوند متعال بخواهیم و با با عمل صالح و انجام کارهای خیر خود را به سربازی امام زمان(عج) نزدیک کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین حمید قربانپور کارشناس علوم قرآنی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: ما همواره باید خود و اعمال‌مان را با مبانی ارزش‌های الهی، چون قرآن و کلام معصومان (علیهم السلام) تطبیق دهیم تا بتوانیم با بهترین رفتار عمل کرده و در آینده نیز به موفقیت های خوبی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علاوه بر استناد به مبانی ارزش‌های الهی در این راستا می‌توانیم از اولیای الهی و مراجع عظام به خصوص علمای بزرگ که مورد وثوق دیگر بزرگان علم و دانش هستن نیز بهره بگیریم.   این کارشناس علوم قرآنی اظهار کرد: یکی از مواردی که می‌توانیم از نظر بزرگان دینی استفاده کنیم در امر انتظار و برگزیدن راه‌های مناسب در این مسیر است تا بتوانیم به معنای واقعی کلمه از منتظران امام زمان (عج) باشیم.   وی تصریح کرد: در این زمینه می‌توانیم اعمال خود را مورد سنجش قرار دهیم و تکالیف و دستورات الهی را در زندگی روزمره خویش اجرا کنیم و برای سلامتی مولا امام عصر و زمان خیرات، مبرات و صدقه داشته باشیم. همچنین می‌توانیم با شرکت در برنامه‌های علمی، دینی و عقیدتی شبهه‌ها را از بین ببریم.     قربانپور خاطرنشان کرد:موظف هستیم آنچه را که خیر و صلاح و همچنین عاقبت بخیری ما در آن هست را از خداوند متعال بخواهیم و با عمل صالح و انجام کارهای خیر خود را به قرب و سربازی امام زمان نزدیک کنیم.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، امشب در حمله افراد ناشناس به نمازگزاران مسجد امام زمان در شهرک محمدیه شهرستان گذره هرات هفت نفر شهید شدند.

براساس گزارش‌های مردمی، شهدا شامل، دو زن، یک بچه و چهار مرد هستند تعدادی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند که وضعیت برخی از آنان وخیم گزارش شده است. جاوید نبی زاده امام جماعت مسجد نیز در بین شهدا است.

 

دیگر خبرها

  • پایان انتظار ۴۲ساله خانواده شهید در اصفهان
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • لزوم شتاب بخشی به تکمیل زنجیره ارزش/ نباید به خارج وابسته باشیم
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • لزوم فرهنگ‌سازی جهت افزایش جوانی جمعیت
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود