Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@17:57:25 GMT

مدارس خوزستان باز است

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۵۹۵۲

مدارس خوزستان باز است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا،  فعالیت تمام مدارس، مراکز دانشگاهی و آموزشی و ادارات سراسر استان امروز 18 آذر ماه دایر است.

اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان در اطلاعیه عصر امروز آورده است: «پیرو اخطاریه مورخ 14 آذرماه و با توجه به اطلاعیه شماره 29 مورخ 17 آذرماه اداره‌کل هواشناسی خوزستان در خصوص خروج توده گرد و خاک از اواخر وقت روز جاری از استان خوزستان و افزایش دید افقی شهرستان اهواز و رسیدن آن به 2500 متر در صبح روز شنبه، همچنین تقویت زبانه پرفشار سطح زمین و کاش ارتفاع و ضخامت جو و کاهش چشمگیر دمای هوا در غالب نقاط استان در‌ روز جاری و افزایش رطوبت در اکثر نواحی استان و با توجه به پیش‌بینی هواشناسی خوزستان مبنی بر خروج توده گرد و خاک از استان و افزایش دیده افقی و عدم تعطیلی ادارات، مدارس و مراکز آموزشی در روز شنبه 19 آذرماه نسبت به اطلاع‌رسانی موضوع و سایر تدابیر لازم در این خصوص اقدام لازم انجام شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب جهانساز صبح شنبه در جلسه با اعضای هیأت مدیره سندیکای چای و چایکاران اظهار کرد: ورود چای سنواتی به بازار در آغاز فصل بهره‌وری به یک معضل تبدیل شده لذا می‌طلبد دولت باید در این خصوص ورود کرده و دغدغه را تعیین تکلیف کند.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه شورای قیمت گذاری برگ سبز چای درجه یک هر کیلو ۱۸ هزار تومان و درجه دو ۱۵ هزار تومان تعیین شده است، افزود: خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری ۳۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

جهانساز با تاکید بر اینکه قرارداد با کارخانجات چای برای خرید تضمینی در حال انجام است، ادامه داد: میزان بدهی کارخانجات به چایکاران ۳۱ میلیارد تومان است که موظف هستند تمامی بدهی خود را پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه کارگروهی که در حوزه چای در کشور تشکیل شد، مصوب کرد که چای‌های سنواتی تاریخ گذشته کمپوست شوند، تصریح کرد: چای‌های سنواتی برای انجام مراحل کمپوست باید به کشورهای هند، روسیه و چین صادر شود و اگر به کشورهای دیگر صادر شود.

رئیس سازمان چای کشور با اشاره به اینکه از دولت تقاضا داریم در تأمین نقدینگی به سازمان چای کمک کند، گفت: طی سال جاری خرید تضمینی ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برگ سبز چای در کشور پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6089641

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • پیش‌بینی جوی نسبتاً پایدار و آرام برای کرمان در هفته جاری
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در خوزستان با امنیت کامل 
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار