Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مهاجم تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: خوشحالم که نيم فصل اول ليگ برتر به پايان رسيد و مي‌توانيم براي تقويت تيم‌مان، بازيکن جذب کنيم.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، فرزاد حاتمي در خصوص تساوي تيمش مقابل فولاد خوزستان از هفته پانزدهم ليگ برتر فوتبال گفت: متاسفانه نتوانستيم مقابل فولاد خوزستان چندان عملکرد خوبي داشته باشيم، تلاش زيادي کرديم اما به هرحال در ضربات پاياني چندان دقت لازم را نداشتيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: 2 امتياز ارزشمند خانگي را از دست داديم و از اين بابت خيلي ناراحت هستم اما خوشحالم که نيم فصل اول ليگ برتر به اتمام رسيد و من‌بعد مي‌توانيم با جذب بازيکن، تيم‌مان را تقويت کنيم و حضوري قدرتمند در نيم فصل دوم داشته باشيم.
مهاجم تيم فوتبال تراکتورسازي در رابطه با قرعه‌کشي ليگ قهرمانان آسيا و هم گروه‌هاي تراکتورسازي تصريح کرد: مطمئنا ما گروه بسيار سختي داريم، تيم‌هاي الاهلي عربستان، الجزيره امارات و تيمي که از پلي‌آف هم گروه ما خواهند بود، شرايط بسيار خوبي دارند.
حاتمي افزود: ولي بايد اين موضوع را درنظر بگيريم که تيم ما قرار است متحول شود و در 3 مسابقه مختلف، ليگ برتر، جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا حضور خواهيم داشت که مطمئنا شرايط ما را بهتر مي‌کند.
وي در رابطه با بحث احتمال برگزاري ديدار تيم‌هاي ايراني و عربستاني در زمين بي‌طرف خاطرنشان کرد: فوتبال بازي جوانمردانه است. ورزش بايد سرمنشا دوستي‌ها باشد، 2 کشور سواي بر مسائل سياسي که دارند، نبايد اين مسائل به ورزش هم سرايت کند.
ميزان
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلانکو: خوشحالم به تیمم کمک کردم

مهاجم گلزن استقلال از زدن گل پیروزی‌بخش تیمش در هفته بیست‌وششم لیگ برتر ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گوستاوو بلانکو بعد از پیروزی استقلال مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌وششم لیگ برتر و به ثمر رساندن گل پیروزی‌بخش تیمش، اظهار داشت: بابت این برد خوشحالم و توانستم به تیم کمک کنم.

نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • بلانکو: خوشحالم به تیمم کمک کردم
  • واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال