Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: ریزش کوه و انسداد جاده سیرجان – حاجی آباد کیلومتر 52 تا 60 را مسدود کرده است.

داریوش باقرجوان در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد علت انسداد بزرگراه سیرجان - حاجی آباد بیان داشت: کیلومتر 52 تا 60 جاده سیرجان- حاجی آباد به صورت 24 ساعته از30 مهرماه به جهت انجام عملیات بازگشایی بسته شد و پیش بینی می شود تا پایان بهمن ماه این عملیات به طول بیانجامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان افزود: به علت ریزش شدید کوه، حجم بالای عملیات و برآورد ۲.۵میلیون متر مکعب خاکبرداری و احتمال انفجار جهت پیشگیری از وقوع خطرات احتمالی و حفظ جان هموطنانی که از این مسیر تردد می‌کنند با ترانشه‌برداری و سبک‌سازی ایمن‌سازی شود ، عملیات ریزش برداری ترانشه کیلومتر 52 تا 60 محور سیرجان - حاجی آباد از اول آبان ماه به مدت 4 ماه مسدود خواهد بود.

باقر جوان افزود: عملیات ترانشه برداری و ایمن سازی مسیر به صورت 24 ساعته انجام می شود و مسیر محور جایگزین بزرگراه حاجی آباد - سیرجان ترافیک به صورت دو طرفه عبور است.

وی اظهارداشت: با توجه به دستور استاندار محترم دکتر همتی و تلاش شبانه روزی عوامل راهداری برای حفظ جان هموطنان گرامی عملیات ریزش ترانشه و خاکبرداری با سرعت در حال انجام است.

باقرجوان خاطرنشان کرد: درحال حاضر با حضور عوامل راهداری و نیروهای پلیس راه استان ترافیک به صورت روان در این محور برقرار است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۶۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بزرگراه در چین ۱۹ کشته برجا گذاشت (فیلم)



منبع:فارس

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم) انحراف یک تریلی در جاده پس از پنچر شدن (فیلم) نجات یک زن از غرق شدگی (فیلم)

دیگر خبرها

  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • ریزش بزرگراه در چین ۱۹ کشته برجا گذاشت
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • ۱۹ کشته در حادثه ریزش یک بزرگراه در جنوب چین
  • ریزش بزرگراه در چین ۱۹ کشته برجا گذاشت (فیلم)
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند