Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@19:40:27 GMT

برپایی نماز جماعت اعتراضی مقابل کاخ سفید

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۶۶۸۵

برپایی نماز جماعت اعتراضی مقابل کاخ سفید

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری World News؛ دیروز (17 آذر ماه) نمازگزاران به دعوت سازمان‌های اسلامی در این تظاهرات شرکت کرده و با پهن کردن جانمازهای خود در پارک مقابل مقر ریاست‌جمهوری آمریکا، نماز جماعت اقامه کردند.

معترضان با استفاده از چفیه‌ یا رنگ‌های پرچم فلسطین، حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کرده و پلاکاردهایی در دست داشتند که اشغالگری اسرائیل در سرزمین‌های فلسطینی را محکوم می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهاد عوض، مدیر اجرایی شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی، بزرگترین سازمان حامی حقوق مسلمانان آمریکا، در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه گفت: ترامپ مالکیت یک تکه از خاک قدس یا فلسطین را ندارد. او فقط می‌تواند در صورت تمایل از مایملک خودش به اسرائیلی‌ها فضل و بخشش کند.

نهاد عوض همچنین تأکید کرد: اقدامات ترامپ در حال قدرت دادن به افراط‌گری مسیحی در آمریکا است. دیگر شهرهای آمریکا از جمله نیویورک و شیکاگو نیز دیروز شاهد اعتراض مخالفان ادامه اشغالگری صهیونیست‌ها در فلسطین بودند/.

 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی گزارشگر سازمان ملل درباره تعلیق دانشجویان معترض در آمریکا

یکی از گزارشگران ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر، گزارش‌ها درباره تعلیق احتمالی دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین از دانشگاه‌های ایالات متحده را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، «مری لالور» گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر در مطلبی در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: «بابت اینکه اگر این دانشجویان حامی فلسطین دست از اعتراضات خود برندارند، از تحصیل تعلیق می‌شوند، بسیار نگرانم.»

به نقل از خبرگزاری آناتولی، وی افزود: «من گزارش‌هایی ناراحت‌کننده شنیدم مبنی بر اینکه اگر این دانشجویان از اعتراضات صلح‌آمیز خود در دانشگاه کلمبیا در نیویورک دست برندارند، از تحصیل تعلیق می‌شوند.»

این گزارشگر ویژه ادامه داد: «این نقض جدی و واضح حق برگزاری تجمعات صلح‌آمیز است.»

اعتراضات در حمایت از فلسطین توسط دانشجویان در بسیاری از ایالات آمریکا و دانشگاه‌ها در سراسر این کشور همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد
  • نگرانی گزارشگر سازمان ملل درباره تعلیق دانشجویان معترض در آمریکا
  • حرکت اعتراضی دانشجویان درآمریکا بیداری جهان نسبت به مساله فلسطین و عمق تنفر عمومی نسبت به رژیم صهیونیستی است
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • برخورد خشونت‌بار پلیس فرانسه با دانشجویان حامی فلسطین در «سوربون»
  • فصل بیداری
  • کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد
  • صدای خُردشدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی به گوش می‌رسد
  • این دختر به نماد اعتراضی در امریکا تبدیل شده است | تصویر
  • تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن