Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله علی اسلامی عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن محکوم کردن اقدام ترامپ در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی، اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ترامپ جزء کاندیداهایی بود که توده مردم آمریکا گرایشی به او نداشتند.

وی ادامه داد: ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری به لابی صهیونیستی و یهودی قول داد اگر تبلیغات آنان در اختیار او  باشد و در جایگاه رئیس جمهور آمریکا قرار گیرد، کاری که دیگر روسای جمهور این کشور مثل اوباما، کیلینتون و بوش انجام ندادند، او انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در 1995 میلادی آمریکا  تصویب کرد که قدس پایتخت رژیم نامشروع صهیونیستی باشد، روسای جمهور قبلی آمریکا هیچکدام این کار را انجام ندادند اما ترامپ براساس زد و بندی که با لابی صهونیسم در انتخابات آمریکا انجام داده بود، قدس را پایتخت اسرائیل اعلام کرد.

آیت‌الله اسلامی با تاکید بر اینکه هدف ترامپ از این اقدام مختومه کردن قضیه فلسطین است، گفت: مسلمانان جهان باید سیلی محکمی به آمریکا و ترامپ بزنند در غیر اینصورت رژیم جعلی صهیونیستی  به گستاخی‌ها و ظلم‌هایش ادامه می‌دهد.

وی گفت: اعلام پایتختی قدس نقض آشکار حقوق مردم مظلوم فلسطین و قطعنامه‌های بین‌المللی است و مسلمانان هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهند توطئه علیه قدس به سرانجام برسد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی‌ان‌ان: عملیات اسرائیل در رفح محدود خواهد بود

به گزارش خبرگزاری مهر، یک منبع مطلع نسبت به طرح‌های نظامی رژیم صهیونیستی به شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا گزارش داد که حمله رژیم صهیونیستی به رفح محدود بوده و تنها برای فشار بر حماس صورت می‌گیرد.

بنابر اعلام این منبع، تل‌آویو قبل از تماس تلفنی دیروز دوشنبه بین جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، طرح خود برای تخلیه منطقه شرقی رفح و اجرای عملیات نظامی در آن را به اطلاع مقام‌های آمریکایی رسانده بود.

این منبع عملیات رفح را «بسیار محدود» توصیف و تاکید کرد که این عملیات برای نفوذ گسترده در رفح طراحی نشده است.

ارتش رژیم صهیونیستی عملیات زمینی خود در رفح را در حالی آغاز کرد که جنبش حماس موافقت خود با طرح آتش‌بس اعلام شده از سوی میانجی‌ها را اعلام کرده بود.

سامر عنتباوی نویسنده و کارشناس مسائل مربوط به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مقاومت با پذیرش طرح آتش بس، رژیم صهیونیستی را در موضع انفعال قرار داده و به دردسر انداخته است.

از سوی دیگر دولت آمریکا اعلام کرده است که عملیات محدود اسرائیل در رفح را تایید می‌کند، اما گسترش این عملیات را نمی‌پذیرد. برخی منابع رسانه‌ای مدعی شده‌اند که آمریکا محدودیت‌هایی را در زمینه ارسال تسلیحات دقیق خود برای ارتش اسرائیل ایجاد کرده است.

کد خبر 6099339

دیگر خبرها

  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • طالبان: جهان اسلام باید از کشتار مسلمانان در غزه جلوگیری کند
  • انتخابات محاکمه ترامپ را به تعویق انداخت!
  • چرا حج امسال حج برائت است؟
  • آمریکا: اقدامات اسرائیل در رفح همچون پیش درآمدی برای عملیات نظامی بزرگتر است
  • سی‌ان‌ان: عملیات اسرائیل در رفح محدود خواهد بود
  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت این رفتارهای وحشیانه را داشت؟
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا