Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: امام جمعه مشهد گفت: تغییر پایتخت رژیم غاصب فلسطین، چاه هلاکت صهیونیست‌هاست.

به گزارش خرداد از ایسنا، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های پیامبر در برابر امت خود، اظهار کرد: برجسته‌ترین خصوصیات پیامبر، خصوصیت تربیتی و پرورش رسول‌الله است و در مقام تبیین نتیجه تربیت و پرورش پیامبر اکرم، خصوصیت مقاوم بودن در برابر کفار است است و مقاومت در مقابل کفار برجسته‌ترین ویژگی امت اسلام و برجسته‌ترین ویژگی تربیت پیغمبر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با بیان اینکه «ضامن اجرایی حاکمیت دین بر جامعه، مقاومت در برابر کفر است»، ادامه داد: ضامن اجرای همه تعالی‌ها، پیشرفت‌ها و رشدها در عرصه عبودیت و همه حاکمیت‌های دین در عرصه اجتماع، مقاومت در مقابل کفار و دشمن است.
 
علم‌الهدی تصریح کرد: سه پیروزی بزرگ حساب‌نشده غیرقابل‌پیش‌بینی نیروهای مقاومت از 13 آبان تا 13 آذر در عرصه عزت و عظمت مسلمین نتیجه مقاومت ما در برابر کفار و استکبار جهانی است؛ در 13 آبان، توطئه شیطانی عربستان سعودی درباره نخست‌وزیر لبنان شکل گرفت، توطئه‌ای که قدرت‌های جهانی دنبالش بودند و آمریکا آن را تأیید می‌کرد تا بیایند با این وضعیتی که بر سر نخست‌وزیر لبنان آوردند که دست‌نشانده و مزدور خودشان است، اختلاف شدید بین شیعه و سنی در کانون مقاومت و منطقه یعنی لبنان به وجود بیاورند و کانون قدرت مقاومت را برهم بزنند؛ به دنبال ایجاد درگیری و اختلاف در لبنان بودند.
 
وی با اشاره به طرح آمریکا و عربستان سعودی برای ایجاد اختلافات مذهبی و درگیری در کانون مقاومت در منطقه، خاطرنشان کرد: آن‌ها می‌خواستند با این شیطنت سعد حریری را ببرند، مجبورش کنند تحت عنوان دخالت ایران و جریان حزب‌الله استعفا دهد که پایه‌ همه فتنه‌ها، درگیری‌ها و اختلاف‌ها در لبنان شود و نتوانند جمعش کنند و در آخر آمریکایی‌ها روباه مزدور خودشان، فرانسه را بفرستند که بیاید وسط و قضیه را جمع کند؛ این اولین نصرت و پیروزی بود که در این یک ماه نصیب ما شد.
 
امام جمعه مشهد افزود: این توطئه نقش بر آب شد، دشمن شناخته شد، قصه به قیمت یک وحدت عظیم اسلامی در کشور پیشرفته دوست لبنان درآمد، نفوذ ایران و مقاومت در منطقه قوی‌تر از روز اول در مقابل توطئه شیطانی دشمن قرار گرفت.
 
وی پایان داعش را پیروزی دیگر محور مقاومت در ماه گذشته عنوان کرد و گفت: در 30 آبان، بزرگ‌ترین حرکت عظیم پیروزی‌آفرین و نصرت بخش الهی که غلبه اولیاء خدا و در رأسشان، یک سرباز مجاهد ولی‌الله فداکار و ایثارگر، سردار سلیمانی بر کفر جهانی و بر تکفیری و جریان داعش بود، به وجود آمد و شاهد این پیروزی عظیم بودیم که دامن‌گیر جریان مقاومت در این کشور. این پیروزی به نام سردار غیور این سرزمین تحت عنوان رهبری این امام امت و رهبر امت واقع شد و نام و نشان گرفت و قدرت ایران به‌عنوان قدرت ضد تروریست در دنیا به ثبت رسید.
 
علم‌الهدی تصریح کرد: همچنین در دهم آذر، سعودی ناپاک به مزدوری آمریکا دست به توطئه جدیدی زد تا بین نیروهای انصارالله و نیروهای مزدور خود، جنگ داخلی به وجود آورد که این جنگ به فاصله دو تا سه روز به پیروزی عزیزان انصارالله تمام شد و مزدور نابکار سعودی، علی عبدالله صالح بعد از یک‌عمر جنایت، به سزای نابکاری خودش رسید، کشته شد و هلاک گردید.
 
وی خاطرنشان کرد: تکیه‌گاه اصلی یکایک این پیروزی‌ها، سر انگشت آن عزیز پس پرده‌نشین بود که این‌ها همه را برای ما به وجود آورد، ما فقط مقاومت کردیم و مزد ما این بود که در فاصله یک ماه، این پیروزی‌های عظیم با سر انگشت حجت خدای پس پرده‌نشین نصیب ما شد.
 
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه «این نظام به دست جریان غیبی حجت خدا اداره می‌شود»، بیان کرد: پشت این انقلاب، قدرت دیگری است. این حوادث، عوارض و ایستادگی‌هایی که ما داریم در راستای یک جریان غیبی آسمانی است که به همین زودی در دنیا ظاهر می‌شود و خودش در پشت پرده دارد همه این قضایا را رقم می‌زند، ما آقا و صاحب داریم، بی‌کس‌وکار در چنگال یک دنیا دشمن گرفتار نیستیم؛ این انقلاب، اصول این انقلاب و رهبری این انقلاب، مورد تأیید و توجه خاص آن عزیز پس پرده‌نشین است، او این مسیر را پیش روی ما گذاشته و مدیریت می‌کند.
 
وی با تأکید بر اینکه «تغییر پایتخت رژیم غاصب فلسطین، چاه هلاکت صهیونیست است»، افزود: اگر در گوشه‌ای، کوچک‌ترین تردیدی وجود دارد، دیگر در برابر این شواهد، چه حجتی می‌خواهد که در فاصله یک ماه این پیروزی نصیب ما شود و پیروزی چهارم هم در راه است؛ این حرکت نابکارانه‌ای که رئیس‌جمهور ملعون آمریکا راه انداخته که قدس، قبله اول مسلمانان را به‌عنوان پایتخت رژیم غاصب فلسطین بشناسد و یک دولت اشغالگر غاصب را به‌عنوان پایگاه قدرت او، قبله اول مسلمین قرار بدهد، در حقیقت یک چاه و چاله هلاک آوری است که صهیونیست و استکبار جهانی برای خودشان ساخته‌ و پرداخته‌اند.

علم‌الهدی با اشاره به اینکه «اقدام دولت آمریکا در به رسمیت شناختن پایتخت جدید رژیم جعلی اسرائیل روشن‌کننده ماهیت عهدشکن و دشمنی آمریکا نسبت به اسلام و مسلمانان است»، اظهار کرد: ما هرچقدر می‌خواستیم جنایات و دشمنی آمریکا با اسلام و مسلمانان جهان را به ثبت برسانیم، امکان نداشت جز با این عملی که خود آمریکا انجام داد؛ یعنی همه دنیا فهمید آمریکا در رأس دشمنان پیغمبر است.
 
وی خاطرنشان کرد: شما بعد از این‌که دیدید آمریکا طی 4 دهه یعنی 40 سال مذاکرات اعراب و اسرائیل، 40 سال است آمریکا، عرب‌های بدبخت را به میدان مذاکره با اسرائیل آورده و از روز اولی که این مذاکرات شروع شد، بنا شد این مذاکرات با پذیرش این اصل باشد که قدس به قداست خودش باقی بماند و قدس پایتخت رژیم اشغالگر نشود، 40 سال نشستند مذاکره کردند با این شرط، آمریکا و صهیونیست‌ها همان اول به تمام مذاکرات 40 ساله فاتحه خواندند و این کار را کردند، نمی‌دانم بعضی‌ها در این مملکت چه چشمی به آمریکا دوختند.
 
امام‌جمعه مشهد با اشاره به عهدشکنی آمریکایی‌ها در مقابل توافق 40 ساله خود، بیان کرد: 40 سال مذاکره کرده به شرطی که قدس به قداست خودش باقی بماند و پایتخت اسرائیل نشود، این‌ها بعد از 40 سال مذاکره این‌گونه خیانت کردند و زیر پا گذاشتند، شما چه چشمی به این‌ها دارید؟ اروپا با آمریکا فرق داد؟ آیا فرانسه و انگلیس با این آمریکا تفاوت دارند؟ اگر می‌خواهید مردم دنیا بفهمند ما عهدشکن نیستیم، همه ملت دنیا فهمیدند آمریکا عهدشکن و قدار است، ما پای چه ایستادیم و هنوز به این‌ها چشم داریم، مذاکره می‌کنیم و در جلساتشان شرکت می‌کنیم؟ چه توجیه سیاسی و دیپلماسی برای مردم ما دارد که هنوز با این‌ها مذاکره ادامه می‌دهید؟
 
وی ادامه داد: در دو روز قبل، مقام معظم رهبری اعلامیه مسرت بخشی در رهنمودهای حکیمانه‌شان صادر کردند و آن این‌که سقوط اسرائیل که گفتیم تا 25 سال دیگر هم نخواهد ماند، خیلی زودتر شد و به‌زودی فلسطین آزاد می‌شود چون این عملی که این‌ها انجام دادند که قدس را به‌عنوان پایتخت اسرائیل اعلام کردند، در حقیقت ضعف و عجز دشمن است، دشمن در برابر همه جریانات یک‌ماهه که بیان شد، از روی ضعف و عجز دست به این کار زده و مقابل همه مسلمانان دنیا ایستاده است.
 
علم‌الهدی اضافه کرد: مگر ترامپ نمی‌داند وقتی این حرف را می‌زند، جهان دو میلیاردی مسلمانان با او بد می‌شوند و مقابل او می‌ایستند؟ آدم بیاید نفرت خودش را در دل دو میلیارد انسان مسلمان با یک حرکت ایجاد کند، معلوم می‌شود کارد به استخوانش رسیده، عاجز و ناتوان شده که با دو میلیارد مسلمان در افتاده است و قبله اول مسلمانان را به‌عنوان پایتخت اسرائیل اعلام کرده است.


برچسب ها: علم‌الهدی ، فلسطین ، آمریکا ، عرب‌

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۰۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدادی: خیزش دانشجویان در حمایت از مردم فلسطین پیام سنگینی برای نظام سلطه دارد

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: خیزش مردم دنیا به ویژه دانشجویان در سراسر دنیا در حمایت از مردم فلسطین پیام سنگینی برای نظام سلطه به همراه دارد.

علی حدادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به مردم غزه بیان کرد: جنگ ترکیبی که رژیم غاصب صهیونیستی با مشارکت آمریکا علیه مردم فلسطین راه انداخته، مدت هاست ادامه یافته و متاسفانه شاهد کشتار جمعی مردم غزه هستیم و متاسفانه کشورهایی که مدعیان حقوق بشر بودند هیچ حرکتی برای توقف این جنایت انجام ندادند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز شاهد انهدام امپراطوری رسانه غرب هستیم، اظهار کرد: امروز بشریت احساس مسئولیت می کند. اتفاقات خاصی که در دانشگاه های دنیا رقم خورده و دانشجویان در جهت حمایت از مردم فلسطین به پا خاسته اند، به نوعی منحصر به فرد است.

حدادی گفت: این خیزش دانشجویی در سراسر دنیا پیام سنگینی را برای نظام سلطه به همراه دارد. اطلاع رسانی و روشنگری مسئله مهمی است. امروز ملت های دنیا بیدار شده اند.

نماینده مردم طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی، درباره راهکارهای نگه‌داشت مسئله فلسطین به عنوان مسئله اول جهان، تصریح کرد: برای اینکه مسئله فلسطین به عنوان مسئله اول دنیا حفظ شود، قطعا نیازمند حمایت همه جانبه از سوی مردم دنیا است. سران کشورهای اسلامی نیز باید حمایت لازم را از مردم فلسطین داشته باشند.

حددی در پایان خاطرنشان کرد: امروز محور مقاومت نسبت به گذشته قوی تر شده است. پیروزی بزرگ در پیش است که به نابودی رژیم صهیونیستی خواهد انجامید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار به اردن درباره مشارکت در یک «جشن مسموم»
  • دستورالعمل دادستانی کل کشور درباره طرح نور به زودی ابلاغ می‌شود
  • حدادی: خیزش دانشجویان در حمایت از مردم فلسطین پیام سنگینی برای نظام سلطه دارد
  • پیروز میدان غزه
  • تهاجم زمینی به رفح یا توافق/ در میز آتش‌بس چه می‌گذرد؟
  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • فولاد 0-2 تراکتور؛ سقوط آزاد!
  • شاهکار نوشاد با شکست چینی معروف پینگ‌پنگ دنیا
  • اگر آمریکا نبود اشغالگری اسرائیل در ۷ اکتبر پایان یافته بود