Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@17:27:24 GMT

شایعه مرگ خاوری در فضای مجازی پیچید

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۷۳۶۷

شایعه مرگ خاوری در فضای مجازی پیچید

ساعت 24-ساعاتی پیش برخی کانال‎های تلگرامی خبر مرگ محمودرضا خاوری را در فضای مجازی منتشر کردند.

ساعاتی پیش در شبکه‌های اجتماعی خبری منتشر شد مبنی بر اینکه محمودرضا خاوری در کانادا به قتل رسیده است. اما تا کنون هیچ خبرگزاری‌ رسمی این خبر را تأیید نکرده است. برخی حتی دلایل قتل خاوری را  مشکلات شخصی برخی از بستگان و شرکای تجاری‌اش با او دانسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 گفتنی است؛ محاکمه غیابی محمودرضا خاوری، مدیر عامل پیشین بانک ملی، به اتهام اختلاس 3 هزار میلیارد تومان از خزانه کشور از مدتی پیش در دادگستری تهران در حال بررسی است. خاوری، مدیر 65 ساله‌ بانک ملی، با تحصیلات فوق لیسانس در رشته حقوق از دانشگاه شهید بهشتی، پس از اختلاس سه هزار میلیاردی، توانست با استفاده از پاسپورت کانادایی خود در سال 1390 به بهانه بیماری و شرکت در یک جلسه کاری در انگلستان، از کشور ، خارج شود؛ خروجی که بازگشتی نداشت.

ایران  چندی پیش از اینترپل ( پلیس بین المللی ) درخواست تحویل خاوری به کشور را داشت اما تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده است.

باشگاه

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 20 انتشار ویدیویی از یک دختربچه در فضای مجازی و معرفی او به عنوان یک تازه عروس موجی از واکنش منفی افکار عمومی و به خصوص کاربران فضای مجازی و فعالان حوزه حقوق کودک را درپی داشت. رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه برای این خانم به دلیل سوءاستفاده از کودکان و... پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: «صفحه اینستاگرامی مذکور نیز با دستور قضایی از دسترس خارج و متهم نیز به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.» این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی/ شایعه ناخالصی سکه از کجا آغاز شد؟