Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-03@16:52:27 GMT

حمله تند جرمی کلارکسون به خودروهای خودران

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۷۵۵۹

رویداد۲۴-جرمی کلارکسون، مجری سابق برنامه تخت‌گاز که هنوز هم چهره جنجالی دنیای خودرو است در مقاله‌ای به‌خودروهای خودران تاخته است.
 
او در نشريه تايمز با اعلام اينكه هنگام رانندگي با يك خودروي خودران نزديك بوده جانش را از دست بدهد، اعلام كرد كه در فاصله ۸۰ كيلومتري سيستم رانندگي خودكار اين خودرو كه نامش فاش نشده 2بار دچار اشتباه‌هاي وحشتناك شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شركت‌هاي مختلف فناوري جهان ازجمله تسلاموتورز سال‌هاست در تلاش براي استفاده از خودروهاي خودران در جاده هستند.  كلاركسون در مقاله خود تأكيد دارد كه با وجود پيشرفت‌هاي چشمگيري كه در زمينه فناوري خودران خودروها به‌دست آمده اما هنوز فاصله زيادي با امكان استفاده از آنها وجود دارد.  براساس قوانين موجود در برخي كشورها امكان استفاده از فناوري خودران وجود دارد اما حتما بايد راننده پشت فرمان باشد.  
کلارکسون در مقاله خود نوشت: اگر شما با یک  خودرو خودران بتوانید جاده مرگ در بولیوی را پشت سر بگذارید، من یکی از این اتومبیل ها را خریداری خواهم کرد! شما باید دست های خود را بر روی سینه گذاشته و اجازه دهید این اتومبیل بطور خودکار از یک کامیون در حالیکه یکی از چرخ هایش از ارتفاع 300 متری آویزان است، سبقت بگیرد!
 
حمله تند  کلارکسون در حالی به خودروهای خودران صورت گرفته که  یکی از نمایندگان ارشد حزب محافظه‌کار انگلیس اعلام کرده تا چهار سال آینده اتومبیل های بدون راننده وارد خیابان های این کشور خواهند شد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۷۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود

به گزارش قدس آنلاین مهدی ضیغمی اظهار داشت: طبق سیاستگذاری و برنامه های صورت گرفته، سامانه فروش خودروهای وارداتی از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه فعال و خودروهای برقی و وارداتی عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: این مرحله اول عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی است.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران تاکید کرد: خودروهای وارداتی بر اساس استمرار سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال جاری عرضه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • روایت‌هایی از نخستین شرکت‌های مسافربری | وقتی گاریخانه‌ها به گاراژ تبدیل شدند
  • طعنه هاشمی‌طبا به رئیسی و کابینه‌اش: فکر می‌کنند روز عروسی‌شان است؛ برای یکدیگر نوشابه باز می‌کنند
  • (ویدیو) مقایسه پراید با خودروهای آمریکایی توسط یک افغانستانی
  • تپش دانش بومی در قلب خودروی ایرانی
  • طعنه سنگین هاشمی‌طبا به دولت رئیسی
  • طعنه سنگین هاشمی طبا به رئیسی و کابینه اش: دائما برای هم نوشابه باز می کنید، فکر می کنید روز عروسی تان است /مغرور به «روز عروسی» نباشید!
  • فیلم| این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف
  • ظهور خودروهای پرنده در آسمان چین/ ثبت سفارش در سال جاری!
  • ساخت نوعی باتری سدیمی که ظرف چند ثانیه شارژ می‌شود
  • عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود