Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه با اشاره به وقوع زلزله در بخشی هایی از استان گفت: در مقطع کنونی مردم نیاز به شنیدن خبرهای امیدوارکننده دارند که افتتاح هرچه سریعتر پروژه راه آهن می تواند نقطه امیدی برای آن ها باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند روز شنبه به همراه خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل کشور از آخرین روند پیشرفت پروژه راه آهن غرب بازدید و در جریان آخرین روند کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این بازدید خواستار تعیین تکلیف هرچه سریعتر پروژه راه آهن شد و افزود: این پروژه جزو مطالبات اصلی مردم و فعالان شبکه های اجتماعی است.
بازوند یادآوری کرد: در روز دوم وقوع زلزله 7.3 ریشتری زمانی که رئیس جمهوری به مناطق زلزله زده سفر کرد، راجع به پروژه راه آهن نیز با ایشان صحبت کردم و آقای روحانی نیز به وزیر راه و شهرسازی تاکید کردند که پروژه راه آهن کرمانشاه هرچه سریعتر باید افتتاح شود.
استاندار کرمانشاه گفت: بنا بر تاکید رئیس جمهوری، شایسته است مسئولان وزارت راه و شهرسازی سریعتر نسبت به تعیین تکلیف پروژه راه آهن و اعلام زمان نهایی افتتاح آن اقدام کنند.
وی همچنین با اشاره به آمار بالای بیکاری در استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: انتظار داریم از نیروهای بومی در همه بخش ها و سطوح این پروژه استفاده شود.
خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در حاشیه این بازدید گفت: عملیات ریل گذاری راه آهن کرمانشاه به اتمام رسیده و کار در مراحل فنی قرار دارد که انشاالله به زودی به اتمام می رسد.
قطار کرمانشاه که از سمت ملایر به این استان می آید 176 کیلومتر طول دارد و تاکنون بالغ بر 12 هزار میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده است.
8066/7458/3033 خبرنگاران:فرزاد نویدی، مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند

به گزارش خبرنگار مهر، زلزله‌ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین حوالی ازگله در استان کرمانشاه در همسایگی کشور عراق را لرزاند.

این زمین لرزه ساعت ۴:۰۵ شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حوالی ازگله و مرز بین استان کرمانشاه و کشور عراق گزارش شده است.

این زلزله به طول جغرافیایی ۴۵.۴۴و عرض جغرافیایی ۳۵.۳۲ در ۵۶ کیلومتری ازگله و ۶۹ کیلومتری نوسود و ۷۴ کیلومتری نودشه رخ داده است.

خسارتی در رابطه با این زمین لرزه تا به این لحظه گزارش نشده است.

کد خبر 6089422

دیگر خبرها

  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • کارگران موتور محرک چرخه اقتصاد کشور هستند
  • اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است