Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: هزار و 632 واحد مسکن مهر در دولت یازدهم در جنوب این استان به بهره برداری رسیده است.

ایوب کرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساخت چهار هزار و162 واحد مسکن مهر در جنوب سیستان و بلوچستان در دستور کار قرار گرفت که تا کنون بیش از سه هزار و 636 واحد به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پروژه های مسکن مهر جنوب سیستان و بلوچستان در سه شهر ایرانشهر، چابهار و کنارک در حال ساخت است که تا پایان امسال به بهره برداری می رسند.
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت:60 درصد از کل مسکن مهر جنوب این استان در چابهار قرار دارد.
کرد با اشاره به اهمیت بافت های تاریخی در جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مطالعات برای نوسازی و بهسازی بافت تاریخی بیت رهبری و قلعه ناصری در ایرانشهر انجام و کار انتخاب پیمانکار نیز به اتمام رسیده است.
وی با اشاره به سکونت گاههای غیررسمی افزود: بزرگترین سکونتگاه غیر رسمی کشور در روستای کمب چابهار در جنوب سیستان بلوچستان قرار دارد که در سفرهای مسئولان بررسی و مطالعات آن انجام شده و در طرح بازآفرینی شهری برای ارتقاء کیفیت زندگی ساکنان آن تصمیماتی نیز اتخاذ شده است.
وی ادامه داد: همچنین در نیکشهر و سرباز مطالعات سکونتگاههای غیررسمی انجام و برنامه‌های آن با اولویت تدوین شده است.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 اداره کل راه و شهرسازی در زاهدان مرکز این استان و ایرانشهر است.
راههای ارتباطی شهرستانهای زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، خاش، میرجاوه، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان و محورهای ارتباطی ایرانشهر، دلگان، فنوج، سرباز، قصرقند، نیکشهر، کنارک و چابهار در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان (ایرانشهر) قرار دارند.
7316** 3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۷۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: این میزان جابجایی کالا توسط ۲۹۶ هزار و ۹۸۶ سفر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان و در قالب ۸۴ شرکت حمل و نقل زیر نظر این اداره کل انجام شد.

مبارکی افزود: از این میزان جابجایی کالا، سه میلیون و ۶۰ هزار و ۵۴ تن کالا درون استانی و ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۸۶ تن کالا، برون استانی بوده است.

وی ادامه داد: عمده کالا‌های حمل شده در این مدت گندم، کلینکر، فرآورده‌های نفتی، ذرت و برنج است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم