Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و بارندگی زلزله زدگان شدیدا به کانکس نیاز دارند.
به گزارش خرداد به نقل از ایرنا، آیت الله مصطفی علما در نشست با معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: در شرایطی که زلزله زدگان امروز درگیر آن هستند، سریع ترین  و بهترین گزینه برای  رسیدن به آرامش نسبی  این عزیزان کانکس است که خیرین و مسوولان در حال ساخت و تهیه آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: البته وسعت تخریب این زلزله آنقدر زیاد است و همه می‌دانند با وجود تخریب بیش از 32 هزار واحد مسکونی تامین کانکس برای همه این عزیزان در زمانی کوتاه امکان پذیر نخواهد بود. انصافا همه مسئولان  نهایت تلاش خود را در این راه انجام داده و می دهند  و البته باید تشکر ویژه نیز از مردم داشته باشیم که از روز اول در منطقه حضور داشته و کمک ارسال کرده اند و تاکنون  نیز بیش از 2000 کانکس را اهدا کرده اند.
حجت السلام سیدمحمد علی شهیدی رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز گفت: زلزله غرب کشور حادثه ای بزرگ و سنگین بود که اگر مردم ایران اینچنین  وسیع و گسترده به  کمک مردم این منطقه نمی شتافتند، آلام مردم بسیار بیشتر ازین می شد. متاسفانه این زلزله همزمان شده با سرما و بارندگی که زندگی را برای مصیبت زدگان ما سخت تر کرده است.
وی گفت: البته مردم این استان با توجه به پیشینه آنها  در انقلاب و 8 سال دفاع مقدس مردمی با استقامت و مقاوم هستند و همانطور که صبر و ایستادگی خود را در جنگ به نمایش گذاشتند، در این ایام نیز  الگو خواهند بود.
شهیدی اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران مطابق با وظیفه ذاتی خود در خدمت رسانی به ایثارگران کشور  پس از زلزله علاوه بر کمک های کلی به این مناطق، خدمات و کمک های خود را به جانبازان و ایثارگرانی که در این زلزله خسارت دیده اند آغاز کرده است. برچسب ها: امام جمعه کرمانشاه ، زلزله‌زدگان ، نماینده ولی فقیه

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است

امام جمعه کیش با بیان اینکه باید فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اجرا شود، گفت: امروز کشور نیاز به یک حماسه اقتصادی دارد که لازمه آن اعتقاد عملی به اقتصادی مقاومتی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، حجت‌الاسلام علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با اشاره به شعار امسال و فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت مشارکت مردم در توسعه اقتصادی ، افزود: هرجا مردم حضور داشتند، موفقیت به بهترین شکل میسر شده است.

وی با بیان اینکه امروز مقوله اقتصادی به خط مقدم جبهه جهاد تبدیل شده، افزود: مسوولان باید فرمایشات مقام معظم رهبری را در تمام حوزه‌ها از جمله اقتصاد در دستور کار قرار دهند و باید از توانمندی مردم و بخش خصوصی در انجام امور بهره گیرند.

امام جمعه کیش در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به روز کارگر و روز معلم و با بیان اینکه هر دو این قشر نقش بسیار مهمی در رشد و بالندگی این جامعه دارند، گفت: مسوولان باید سعی کنند تا مشکلات کارگران و معلمان به حداقل برسد .

حجت‌الاسلام بی‌نیاز روز دهم اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: خلیج فارس بخشی از هویت ملی ایرانیان می‌باشد که دشمنان همواره سعی در تغییر و تحریف آن داشتند که هیچگاه در دستبابی به اهداف شومشان موفق نبودند.

وی هفتم اردیبهشت روز حمل و نقل را نیز مورد اشاره قرار داد و بر بهبود وضعیت جاده‌های کشور و صنعت خودروسازی تاکید کرد.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • «وعده صادق» خروشی در دل مؤمنان دنیا ایجاد کرد
  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد