Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-28@21:34:35 GMT

تیم ملی فوتبال پنج نفره به مالزی اعزام شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۸۲۹۱

به گزارش امتداد نیوز و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، مسابقات فوتبال پنج نفره قهرمانی آسیا با حضور شش تیم از روز ۲۱ آذرماه در مالزی آغاز می شود.

این مسابقات در دو گروه سه تیمی برگزار می شود که در گروه اول تیم های چین، ژاپن و تایلند قرار دارند و در گروه دوم ایران با تیم های کره جنوبی و مالزی همگروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از هر گروه نیز دو تیم به مرحله بعد صعود می کند.

تیم ملی ایران نخستین بازی خود را روز ۲۱ آذرماه برابر کره جنوبی انجام می دهد، ۲۲ آذرماه با مالزی رقابت خواهد کرد و در روزهای ۲۳ و ۲۴ آذرماه استراحت می کند. مسابقاتِ ضربدری روز ۲۵ آذرماه و رده بندی و فینال ۲۶ آذرماه انجام خواهد شد.

امیر پور رضوی و بهزاد زادعلی اصغر از آذربایجان شرقی، صادق رحیمی و محمدرضا مهنی نسب از کرمان، حسین رجب پور، احمدرضا شاه حسینی، سامان اجرت دست و رسول باصری از فارس در بخش نابینایان و میثم شجاعیان از فارس و مهرداد عباسی از هرمزگان به عنوان دو دروازه بان به این مسابقات اعزام شدند.

جواد فلفلی به عنوان سرمربی و امیرحمزه زارع و اسماعیل رضازاده به عنوان مربی، تیم ملی را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی می کنند.

تیم ملی فوتبال پنج نفره ۲۸ آذرماه به ایران بازمی گردد.

فلفلی هدف نخست تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب سهمیه رقابت های جام جهانی و ایستادن بر بهترین سکوی آسیا دانست.

true برچسب ها : جواد فلفلی فوتبال پنج نفره مالزی مسابقات قهرمانی آسیا true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران

دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده و در دومین روز خود در حال پیگیری است.

تیم دوومیدانی ایران که با ۹ ورزشکار عازم این رقابت‌ها شده است، در دومین روز این مسابقات موفق شد به دومین مدال خود دست پیدا کند.

مهدی هفت‌چشمه در رقابت ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

علی سروری دیگر نماینده ایران در این ماده نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از مدال کوتاه ماند.

پیش از این نازنین فاطمه عیدیان در ماده دوی ۴۰۰ متر مانع اولین مدال طلای تیم ایران در این مسابقات و همچنین اولین مدال طلا دختران دوومیدانی ایران در قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد