Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@03:32:55 GMT

تیم ملی فوتبال پنج نفره عازم مالزی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۸۶۷۶

تیم ملی فوتبال پنج نفره عازم مالزی شد

تیم‌ ‌ملی فوتبال پنج نفره برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا عازم مالزی شد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم‌ ‌ملی فوتبال  پنج نفره برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا امروز (شنبه) عازم مالزی شد. تیم ایران در این رقابت‌ها با تیم‌های کره جنوبی و مالزی هم گروه است و رقابت خود را از ۲۱ آذرماه آغاز می‌کند. مسابقات فوتبال پنج نفره قهرمانی آسیا با حضور ۶ تیم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات در دو گروه سه تیمی برگزار می‌شود  که در گروه اول تیم‌های چین، ژاپن و تایلند قرار دارند و در گروه دوم ایران با کره جنوبی و مالزی هم‌گروه است. از هر گروه دو تیم به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند.

امیر پور رضوی، بهزاد زاد علی‌اصغر، صادق رحیمی، محمدرضا مهنی نسب، حسین رجب‌پور، احمدرضا شاه حسینی، سامان اجرت دست و رسول باصری و میثم شجاعیان و مهرداد عباسی به عنوان دو دروازه بان نفرات اعزامی به مالزی را تشکیل می دهند.

جواد فلفلی، سرمربی و امیر حمزه زارع و اسماعیل رضازاده به عنوان مربیان هدایت این را در مالزی بر عهده دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۸۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی پارا قایقرانی آبهای آرام کشورمان با ترکیب ۴ ورزشکار راهی مسابقات قهرمانی جهان و انتخای المپیک پاریس شد. این تیم با هدایت احمدرضا طالبیان و ترکیب شهلا بهروزی راد در KL۳ بانوان، اسلام جاهدی در VL۲ مردان، سعید حسین‌ پور در KL۱ مردان و مسعود قیصری در KL۳ مردان در مسابقات شرکت خواهند کرد.

سید مرتضی توکلی داور بین‌المللی آبهای آرام نیز نماینده داوران ایران در این رقابت‌هاست که همزمان با مسابقات انتخابی قاره اروپا و کاپ یک جهانی در سگد مجارستان برگزار خواهد شد.

مسابقات قهرمانی پاراکانو جهان و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس از ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در سگد مجارستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6096886

دیگر خبرها

  • تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین