Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@04:49:44 GMT

شعبه جديد بيمه دانا افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۸۷۰۷

شعبه جديد بيمه دانا افتتاح شد

خبرگزاري آريا - نايب رئيس هيات مديره و مدير عامل شرکت بيمه دانا، صنعت بيمه را تضمين کننده امنيت و آرامش مردم دانست و خواستار بهره مندي هموطنان از پوشش هاي مختلف بيمه اي شد.
به گزارش خبرگزاري آريا،دکتر بيژن صادق در مراسم گشايش شعبه جديد اين شرکت اظهار داشت: صنعت بيمه توانايي و ظرفيت هاي بسيار مناسبي براي پوشش وقايع و حوادث غيرمترقبه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين مراسم که روز 14 آذر ماه جاري با حضور مديران ارشد بيمه دانا و مقامات و مسوولان محلي ورامين در محل شعبه 15 خرداد اين شرکت برگزار شد، دکتر صادق اظهار داشت: بيمه دانا به عنوان دومين شرکت بزرگ بيمه خصوصي در کشور در طول سال هاي گذشته توانسته برند بسيار مناسب و خوشنامي را در کشور ايجاد کند، از بيمه درمان تکميلي گرفته تا ساير رشته هاي متنوع بيمه اي که اميدواريم با گشايش شعبه جديد 15 خرداد (قرچک-ورامين) از اين پس شاهد ارتقاي سطح خدمات و تسهيلات بيمه اي به مردم و امنيت و آرامش هموطنان اين منطقه باشيم.
وي ظرفيت ها و توانايي هاي اقتصادي بالقوه و بالفعل منطقه را يادآور شد و با اشاره به وقايع رخ داده در تاريخ 15 خرداد سال 1342 که منجر به شهادت تني چند از مردم ولايتمدار اين منطقه شد، ابراز اميدواري کرد: امنيت و آرامش شهروندان جنوب شرق تهران از اين پس با ارائه خدمات مناسب بيمه اي و پوشش هاي مختلف آن به بهترين شکل ممکن تامين شود.
دکتر صادق، شرايط اقليمي و جغرافيايي ايران را مورد اشاره قرار داد و با تاکيد بر عوامل تهديد کننده، خواستار مديريت اين رويدادها با استفاده از ابزار بيمه شد و افزود: با توجه به وقايع تلخ رخ داده اخير کشور به ويژه غرب ايران، اميدواريم صنعت بيمه بتواند با استفاده از توانايي و ظرفيت هاي خود ضمن ارائه پوشش هاي مختلف بيمه اي، مرهمي بر آلام هموطنان زيان ديده باشد.
XShare
Google ReaderStumble UponDeliciousCloob
FacebookTwitterDigg
» ارسال نظر
نام: آدرس ايميل: متن: * عدد روبرو را تايپ نماييد

ورود به بانکداري اينترنتيانواع وام و تسهيلات بانکيخدمات الکترونيکي بانک هاصرافي هاي مجازاستخدام در بانک هادريافت شماره شبا بانک هاخدمات بيمه ايبنکر را در تلگرام دنبال کنيد
آخرين اخبار
شعبه جديد بيمه دانا افتتاح شد سيستم پرداخت اقساط وام گيرندگان تعاوني فرشتگان باز شد رد وجود دلال‌ها در بانک کارگشاييتراکنش‌هاي مشکوک سعودي‌ها در سوئيس وام گرفتن از بانک‌ها آسان مي‌شودانتصاب جديد در موسسه کوثراعطاي311 ميليارد تومان تسهيلات به يزددرخواست توقف فروش بيت کوينضرورت راه‌اندازي بازار مشتقه ارزي رکود بخش مسکن، گريبان بانک ها را گرفته استحراج سکه به نفع کشور نيستاختلاف نظرکارشناسان درباره روندقيمت طلاعواملي که به ضرر طلا عمل مي کنندافت قيمت جهاني طلا در هفته گذشتهاول هفته گراني دلار بانکي /جدولبانک مهر اقتصاد در صف مجوز بانک مرکزيجلوگيري از دلال‌بازي در حراج سکهآينده قيمت مسکن تا پايان سالآيا سرمايه گذاري و خريد سکه سودآور است؟وام سنديکايي بانک‌ها متوقف شدجريمه مالياتي در انتظار بانک‌هاي متخلفسايه سياست بر نوسانات نرخ ارز و طلاخانه بايد ارزان شوداروپا چگونه با بيت کوين کنار مي‌آيد؟انتشار ليست بدهکاران بانک‌سرمايه موفق‌بود؟تهديد سفته‌بازان براي بازار ارزدور زدن نرخ سود بانکيهمکاري بانک شهر و اگزيم بانک مجارستانمحصولات جديد بانک ملي در راه استفرصت‌ها و تهديدهاي بيت‌کوين براي ايران
اخبار پربازديد
شعبه جديد بيمه دانا افتتاح شد سيستم پرداخت اقساط وام گيرندگان تعاوني فرشتگان باز شد رد وجود دلال‌ها در بانک کارگشاييتراکنش‌هاي مشکوک سعودي‌ها در سوئيس وام گرفتن از بانک‌ها آسان مي‌شودانتصاب جديد در موسسه کوثراعطاي311 ميليارد تومان تسهيلات به يزددرخواست توقف فروش بيت کوينرکود بخش مسکن، گريبان بانک ها را گرفته استحراج سکه به نفع کشور نيستاختلاف نظرکارشناسان درباره روندقيمت طلاعواملي که به ضرر طلا عمل مي کنندافت قيمت جهاني طلا در هفته گذشتهاول هفته گراني دلار بانکي /جدولبانک مهر اقتصاد در صف مجوز بانک مرکزيجلوگيري از دلال‌بازي در حراج سکهآينده قيمت مسکن تا پايان سالآيا سرمايه گذاري و خريد سکه سودآور است؟وام سنديکايي بانک‌ها متوقف شدجريمه مالياتي در انتظار بانک‌هاي متخلف





ويژه بنکر بانکداري اخبار بانک اخبار ارز و طلا اخبار بيمه
اخبار بورس خدمات الکترونيک نرخ سود نرخ سهام شعب بانک
استفاده از مطالب اين سايت فقط با ذکر منبع مجاز مي باشد
کليه حقوق مادي و معنوي متعلق به بانکداران 24 مي باشد
Copyright bankdaran24 News Agency 2004-2017©
آرشيو پيوندها درباره ما تماس با ما
طراحي سايت خبري و هاست توسط ايرسا هاستينگ
آمار

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور

محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در نشست ستاد مدیریت بحران استان کرمانشاه، از حادثه‌خیز بودن کشور ایران و به تبع آن استان‌های کشور یاد کرد و گفت : از ۶۶ مخاطره طبیعی و ساخته دست انسان که در جهان شناسایی شده، ۴۴ مورد آن در کشور ما نیز رخ می‌دهد.

وی سیلاب، زلزله، فرونشست زمین، آتش‌سوزی، سرمازدگی، خشکسالی، رانش زمین و ریزگرد‌ها را چند مخاطره اصلی و مهم در کشور اعلام کرد که از بین آنها سیل و زلزله اهمیت دو چندانی دارد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور یاد کرد که حدود یک پنجم آنها بزرگی بیش از چهار ریشتر دارد و افزود: در برخی سال‌ها که شاهد وقوع زلزله‌های بزرگی مثل زلزله بم، زلزله کرمانشاه و... در کشور بودیم، تعداد زلزله‌های سالانه به ۲۰ هزار مورد نیز رسیده است.

نامی با تاکید بر لزوم مقاوم سازی ساختمان‌ها در برابرزلزله با توجه به فراوانی وقوع آن در کشور، اظهار کرد: باید سازه‌ها بگونه‌ای ساخته شود که در برابر زلزله‌های هشت ریشتری مقاوم باشد و اماکن حساس و حیاتی کشور نیز بتوانند در برابر زلزله‌های ۱۰ ریشتری مقاومت کنند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از اهمیت افزایش ضریب بیمه در منازل مسکونی شهری و روستایی برای مقابله با بلایای طبیعی هم یاد کرد و با اشاره به هزینه بالای بیمه یک ساختمان مسکونی در مناطق شهری، افزود: باید به سمت راهکار‌های نوینی برویم که مردم بتوانند با هزینه کمتر منازل خود را بیمه کنند و از سوی دیگر هنگام بروز حادثه و خسارت، یک متولی مشخص برای پرداخت خسارت به آنها وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی ساختمان‌های دولتی نیز باید بیمه داشته باشند و بالاترین رده یک دستگاه در برابر این موضوع مسئول است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در ادامه با اشاره به تغییرات آب و هوایی و تاثیرات آن در شکل‌گیری بحران‌ها، اظهارکرد: در این راستا، پیشگیری از وقوع بحران را در همه زمان‌ها و مکان‌ها به عنوان مهمترین اولویت در دستورکار قرار داده‌ایم. 

وی افزود: طی چندسال اخیر بویژه در سالجاری، شاهد وقوع سیلاب در برخی از مناطق کشور بودیم که اصلا انتظار سیلاب را در آن مناطق نداشتیم که این نشان می‌دهد که وقوع بحران‌هایی مانند سیلاب مربوط به زمان و مکان خاصی نیست، چرا که نظم آب و هوایی در جهان به هم ریخته است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اسلامی: ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • بانک آمریکایی «ریپابلیک فرست» اعلام ورشکستگی کرد
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است | استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان