Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلوان استان کرمانشاه گفت: ورزشکار کرمانشاهی عضو تیم ملی وزنه برداری معلولان ایران با کسب مقام هفتمی به کار خود در رقابت های جهانی مکزیک پایان داد و از کسب مدال بازماند.

عزت الله پرنیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: صمدعباسی وزنه بردار کرمانشاهی دسته 65 کیلوگرم ایران بامداد امروز به عنوان آخرین نماینده کشورمان روی تخته رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: عباسی در حرکت اول خود موفق شد وزنه 175 کیلوگرمی را مهار کند اما در خرکت دوم از بلند کردن وزنه 184 کیلوگرمی بازماند.
پرنیان افزود: این وزنه بردار کرمانشاهی در حرکت سوم خود وزنه 187 کیلوگرمی را درخواست کرد اما در بلندکردن این وزنه هم ناکام بود تا در نهایت به رتبه هفتمی قناعت کند.
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه یادآوری کرد: عنوان نخست وزن 65 کیلوگرم به نماینده نیجریه با رکورد 220 کیلوگرم تعلق گرفت.
وی تصریح کرد: وزنه برداری چینی با رکورد 193 کیلوگرم نایب قهرمان شد و مدال برنز نیز به نماینده الجزایر با رکورد 188 کیلوگرم رسید.
پرنیان در پایان اظهار کرد: تیم ملی وزنه برداری ایران که با 14 ورزشکار در رقابت های جهانی وزنه برداری معلولین به میزبانی مکزیک شرکت کرده بود با کسب سه نشان طلا، چهار نقره و یک برنز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
هم اکنون نزدیک به 200 ورزشکار بیمه شده زیرنظر هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه در رشته های گوناگون مشغول به فعالیت هستند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش فارس در ۸ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، ساره جوانمردی ورزشکار استان فارسی تیم ملی در جام جهانی پاراتیراندازی و در بخش تپانچه بادی بانوان با کسب ۲۴۱ امتیاز در رده سوم ایستاد و صاحب گردن آویز برنز شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکارِ زن و مرد از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار در حال برگزاری است.
****
مصطفی حسن زاده، ووشو کاراستان در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ با کسب ۲نشان طلا و یک نقره جواز حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کرد.

در این پیکار‌ها که در شهر جیانگ بین چین برگزار شد ۳۰۰ ورزشکار با هم رقابت کردند.
****
۳ مدال فرنگی کاران استان فارس در جام پهلوان تختی، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی و انتخابی امید‌های جهان با حضور کشتی گیرانی از ایران، ارمنستان، سوریه و عراق در اهواز برگزار و با قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید.

محمدمهدی کشتکار و غلامرضا تختی از فارس در وزن‌های ۶۳ و ۷۷ کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند و علی درابی در ۷۲ کیلوگرم گردن آویز نقره را از آن خود کرد. ساسان سالاری، سیامک گودرزی و غلامرضا امیرنژاد داوران استان فارسی این مسابقات بودند.
****
مسابقات فوتسال دانش آموزان مقطع ابتدایی جنوب استان یادواره شهدای دانش آموز و ۱۵ هزارشهید استان فارس با حضور ۶ تیم به میزبانی شهرستان مهر آغاز شد و در نخستین دیدار این مسابقات تیم منتخب اشکنان با نتیجه پرگل ۱۰ بر صفر برابر تیم بیرم به پیروزی رسید.
****
در شهرستان بختگان هم مسابقات فوتسال مدارس با حضور ۹ تیم برگزار و در پایان تیم آموزشگاه امام علی به مقام قهرمانی رسید و تیم شهید میرشکاری در مکان دوم ایستاد.
****
همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت در شهر بیضا برگزار شد.
****
فرهنگیان هفت استان جنوبی کشور به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و به یاد ۱۵ هزار شهید استان فارس، به قله چهار هزار و ۵۰ متری بلِ صعود کردند. بِل بلندترین قله استان فارس در جنوب شهرستان اقلید قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد