Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

، هیلی 58 ساله با آزار جنسی دو دختر زیر سن قانونی در یک دهه پیش روبه‌رو شده است. نخستین دختر قربانی در زمان وقوع جرم 15 ساله بوده و ادعا شده او سوء‌استفاده از دختر دوم را از زمانی که قربانی 11 سال داشت شروع کرد که تا 15 سالگی وی ادامه داشت.

سخنگوی دیزنی در بیانیه‌ای گفت کمپانی اواخر جمعه از این ماجرا مطلع شده و هیلی را معلق کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دیزنی افزود: بلافاصله پس از مطلع شدن از این مساله او بدون پرداخت حقوق و تا زمانی که دادگاه تکلیف وی را روشن کند از کار معلق شده است.

هیلی 16 نوامبر از سوی مقامات سانتاباربارا و پلیس لس‌آنجلس دستگیر شده بود اما با پرداخت 150 هزار دلار به عنوان وثیقه آزاد شد.

این اتهام روز چهارشنبه از سوی دادستان به وی ابلاغ شده و او روز پنجشنبه در دادگاه مجرم شاخته نشد. با این حال دادگاه برای روز 10 ژانویه ادامه ‌می‌یابد و اگر او گناهکار شناخته شود تا 9 سال و 3 ماه زندانی در انتظارش است.

وکیل هیلی این اتهامات را رد کرد.

هیلی از سال 1981 با دیزنی بوده و صدور مجوز برای کاتالوگ‌های گسترده موسیقی دیزنی را برعهده داشت. او همچنین مجموعه‌ای از کنسرت‌های دیزنی را در سراسر جهان برگزار کرد که «فانتزی زنده در کنسرت» بر مبنای موسیقی‌های دیزنی از جمله آنهاست.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۸۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل استاندارد استان گفت: بازرسانی از کشور‌های آمریکا، کانادا، کره جنوبی، مکزیک و پاکستان شرایط آزمایشگاه‌های انطباق کشور را بررسی کردند و با ۹۷ درصد آرا گواهی انطباق برای ایران نیز صادر شد.
میر نظامی افزود: رفع موانع صادراتی برای تجار ایرانی، کاهش هزینه‌های صادرات و سرعت بخشیدن در صادرات و واردات از مزایای پیوستن ایران به این سازمان جهانی است.
او ادامه داد: تا قبل از این تجار و بازرگانان برای ارزیابی و انطباق محصولات صادراتی و وارداتی مجبور به استفاده از آزمایشگاه‌های ارزیابی و انطباق کشور ثالث بودند، اما هم اکنون می‌توانند از ظرفیت آزمایشگاه‌های همکار و انطباق استاندارد استفاده کنند.
هم اکنون ۴۱ آزمایشگاه همکار و انطباق در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 
  • سرنوشت قهرمان لیگ در صورت امتیازهای برابر مشخص نیست! | آخر فصل نظر بدهید
  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • همسر سرمربی سپاهان کیست؟ این دختر ایرانی دل و دین ژوزه مورایس را برد!
  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟
  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس