Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@12:58:25 GMT

بررسی تانک اصلی میدان نبرد لئوپارد-2

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۲۴۷۹

بررسی تانک اصلی میدان نبرد لئوپارد-2

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284           اشتراک گذاری گزارش خطا بازگشت به بالای صفحه .به کانال تلگرام ما بپیوندید برچسب ها جنگ افزار تکنولوژی نظامی تانک خودرو ویدیو

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نظر شما نام: ایمیل: * نظر: تکنولوژی بررسی تانک اصلی میدان نبرد لئوپارد-2 تانک آلمانی لئوپارد-2 در دوران جنگ سرد توسط آلمان غربی به منظور تجهیز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. روش اتصال دسته پی اس 3 به کامپیوتر با امدن مدل های جدید پی اس 3 از محبوبیت و مقبولیت افتاده اما همچنان... آینه هوشمند با قابلیت کنترل خانه امروزه بسیاری از کمپانی ها به دنبال تولید خانه های هوشمند و کنترل و... بررسی شات‌گان 1216 با خشاب دوار شات‌گان‌ یا اسلحه ساچمه‌زنی با به واسطه ویژگی ساچمه‌ای فشنگ‌هایی که شلیک... کاسینی در نزدیکی سطح زحل کاوشگر کاسینی حدود 20 سال پیش طراحی و توسط ناسا به فضا پرتاب شد. در طول... هشت راه حل مشکلات آیفون آیفون اکنون یازده درصد بازار ایران را در دست دارد، و بسیاری هستند که... حل یکی از اسرار سیاره پلوتون کاوشگر ناسا در سال 2015 مخروط‌های یخی بلندی را در سطح این سیاره مشاهده... امواج گرانشی دقیقا چیست؟ امواج گرانشی در سال حدود 100 سال اخیر توسط آلبرت انیشتین پیش بینی شده... کلاه‌خود مدرن ضد گلوله نیروهای ویژه سرویس ویژه هوایی بریتانیا (SIS) کلاه‌خود ضد گلوله مدرنی را... ابزار حقیقت مجازی جدید سامسونگ در این ویدیو با ابزار جدید حقیقت مجازی سامسونگ آشنا شوید. تفاوت اصلی این... همه ویژگی‌های گلکسی نوت 8 در این ویدیو با ویژگی های جدید و به روز رسانی شده سامسونگ گلگسی 8 آشنا... حفظ حریم شخصی کاربران در آیفون کمپانی اپل قصد دارد تا در سری جدید سیستم عامل خود امکان ردیابی موقعیت... شارژ سریع موبایل چگونه کار می‌کند؟ شارژ سریع گوشی همواره یکی از اهداف کمپانی‌های بزرگ تولید‌کننده تلفن‌های... بوری، مدرن‌ترین زیردریایی روسیه نیروی دریایی روسیه زیردریایی جدیدش را از لحاظ ابعاد کوچک تر از دیگر... پنج تکنیک خالی کردن حافظه آیفون با گذر زمان و استفاده از گوشی پر شدن حافظه آن امری غیرقابل اجتناب است.... سه روش افزایش کیفیت عکس موبایل ویرایش و تصحیح عکس‌ها همواره به کیفیت آن‌ها کمک می‌کند. در این ویدیو سه... بررسی شات‌گان 20 گیج موسبرگ شات‌گان یا ساچمه‌زن نوعی سلاح گرم است که به جای گلوله یک پارچه،... این شهر با آینه روشن و گرم می‌شود شهری در نروژ وجود دارد که در طول نیمی از سال در سایه کامل فرو می‌رود و... نقد و بررسی تپانچه 1911 دو لول تپانچه ام-1911 یکی از محبوب‌ترین تپانچه‌های ساخت آمریکا است که در... سه راه استفاده مجدد تبلت‌ قدیمی دنیای دیجیتال سریع تر از هر حوزه دیگری رو به توسعه، بروز رسانی و پیشرفت... پنج محدودیت جدی آیفون‌ها محصولات کمپانی اپل همواره نقاط ضعف و قوت خاصی داشته است که آن را از باقی... فارسی العریبة صفحه نخست تابناک جهان اقتصادی ورزشی اجتماعی مجلس ویدیو دوره ی مدیریت رسانه درباره ما تماس با ما خبرنامه پیوندها جستجو آرشیو آب و هوا اوقات شرعی RSS تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۲۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر و کارآفرین دو همکارند در خطّ مقدّم نبرد اقتصادی + فیلم

رهبر انقلاب در دیدار روز گدشته با کارگران و کارآفرینان: در این جنگ اقتصادی‌ای که ما داریم، خطّ مقدّم و جبهه‌ی جلوییِ خط، متعلّق به کارگر و کارآفرین است؛ [نقش] اینها این است. ولی نظر من این قسمت قضیّه نبود؛ نظرم این است که شما که دارید با آمریکا مبارزه میکنید، قدر کار خودتان را بدانید؛ یعنی کارگر و کارآفرین در خطّ مقدّم این مبارزه هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آشنایی با تانک چلنجر ۲
  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • (ویدئو) تست فریز گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • کارگر و کارآفرین دو همکارند در خطّ مقدّم نبرد اقتصادی + فیلم
  • نظامیان فرانسوی کنار اوکراین علیه روسیه می‌جنگند
  • دولت بایدن نسبت به «پیروزی اوکراین» مطمئن نیست
  • آیا آیفون 15 ضد آب است؟ تست ضد آب بودن آن