Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@10:30:34 GMT

استقلال پول خانه لوکس دلخواه شفر را ندارد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۹۰۰۹

 

سرمربی آلمانی استقلال با گذشت حدود 3 ماه از حضور در ایران هنوز صاحب خانه ثابت نشده است و زندگی در هتل او را کلافه کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، شفر از هفته نهم لیگ برتر در بازی با فولاد هدایت استقلال را برعهده گرفته است اما آنچه او را در این روزها حسابی به هم ریخته است این است که با گذشت 3 ماه از حضور او در ایران باشگاه هنوز مسکنی برای او تهیه نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شفر در این روزها در صحبت هایی که با سیدرضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال انجام داده است بارها به شرایط موجود اعتراض کرده اما نکته عجیب ماجرا این جا است که در طول مدتی که شفر در ایران به سر می برد، باشگاه حدود 100 میلیون تومان برای او پول هتل پرداخت کرده است و این هزینه زیاد در شرایطی صرف اسکان موقت سرمربی آلمانی آبی ها شده است که این باشگاه در حال حاضر با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می کند.

اما سوال این است که چرا باشگاه استقلال با گذشت 3 ماه هنوز نتوانسته برای شفر مسکن تهیه کند؟جواب سوال این است که مدیران باشگاه در طول این مدت خانه های زیادی را به سرمربی آلمانی این تیم نشان داده اند که هیچکدام مورد پسند سرمربی آلمانی آبی ها قرار نگرفته است. گفته می شود خانه های مورد قبول شفر بسیار لوکس تر از آن است که اجاره آن از عهده باشگاه استقلال بربیاید و البته او حاضر نیست سطح توقع خود را پایین بیاورد. به جز این شفر از باشگاه استقلال درخواست کرده است برای پسرش هم مسکن جداگانه تهیه شود که این موضوع هزینه های باشگاه استقلال را به شکل سرسام آوری زیاد می کند و عمل کردن به آن از عهده باشگاه خارج است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از افزایش لوکس نوری در بوستان‌های سطح این منطقه خبر داد و گفت: افزایش لوکس نوری باغ فدک نیز شامل تعویض ۲۰۰ عدد سر چراغ با هزینه بالغ بر یک میلیارد و یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال انجام شده است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری افزایش حجم کمی و کیفیت نور و روشنایی بوستان‌های سطح منطقه ۷ در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: نورپردازی‌های شهری از جمله عناصر تأثیرگذار در فضاهای قابل استفاده شهروندان است و تأثیر بسزایی در زیبایی و آرامش‌بخشی محیط شهری دارد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: نورپردازی اصولی المان‌های شهری و فضای سبز علاوه بر زیبایی‌های بصری به آن مکان هویت می‌بخشد و تصویر منحصر به فردی برای مردم محلی و مسافران ایجاد می‌کند.

سلطان‌آقایی ادامه داد: در همین راستا منطقه ۷ شهرداری اصفهان اقدام به افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان بوستان بنفشه، بوستان صفا، مادی فرسخ، باغ فدک و سایر بوستان‌های خطی منطقه را نام برد.

وی خاطرنشان کرد: افزایش لوکس نوری بوستان بنفشه واقع در خیابان فلاطوری شامل تعویض سری چراغ و نصب چراغ‌های جدید به تعداد ۸۰ عدد با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: افزایش لوکس نوری بوستان صفا، واقع در ابتدای خیابان فلاطوری نیز شامل تعویض سری چراغ و نصب چراغ جدید به تعداد ۴۵ عدد با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال صورت گرفته است.

سلطان‌آقایی افزود: با توجه به درخواست‌های مردمی، افزایش لوکس نوری مادی فرسخ در خیابان کاوه نیز شامل تعویض سری چراغ و نصب چراغ‌های جدید به تعداد ۲۹ عدد با هزینه‌ای بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به نقش محوری باغ فدک در توسعه گردشگری شهر اصفهان گفت: افزایش لوکس نوری باغ فدک نیز شامل تعویض ۲۰۰ عدد سر چراغ با هزینه بالغ بر یک میلیارد و یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال انجام شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در باغ فدک ۴۰ عدد پروژکتور ۲۰۰ وات ال‌ای‌دی با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد ریال و ۹۰ پروژکتور ۱۰۰ وات نیز با هزینه بالغ بر چهار میلیارد ریال خریداری و نصب شده است.

کد خبر 750500

دیگر خبرها

  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • مویس در تشریح علت افت وست هم: ما دیگر رایس، بهترین هافبک کشور را در اختیار نداریم
  • خودنمایی لوکس‌ترین خودروی خیابان‌های تهران؛ شاهکار ۱۰ میلیاردی! | فیلم
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • طارمی به جایگاه دلخواه برگشت
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)