Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - در حاشیه سمینار هم اندیشی و دانش افزایی روسای کمیته ها و هیات های فوتبال در کیش این خبر به بیرون درز کرده که قرار است شنبه جلسه اضطراری فدراسیون فوتبال با حضور مدیران باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود.

به گزارش وب سایت نود، روسای کمیته های فدراسیون فوتبال و هیات های فوتبال استانی که برای شرکت در سمیناری تحت عنوان هم اندیشی و دانش افزایی به کیش رفته اند و در این میان مدرسین خارجی هم در این سمینار حضور پیدا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر حال در حاشیه این مراسم یک خبر مهم منتشر شده و آن نشست اضطراری مدیران فدراسیون فوتبال با مدیران باشگاههای ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیاست. پس از صحبتهای ویندزور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره اینکه میزبانی ایران و عربستان طبق دو فصل پیش برگزار می شود و ایران و عربستان باید در کشور ثالث به مصاف هم بروند، فدراسیونی ها و به خصوص مدیران استقلال و تراکتورسازی تصمیم گرفته اند روز شنبه جلسه اضطراری را با حضور دستگاه‌های مختلف در محل فدراسیون فوتبال ایران برگزار کنند. مهدی تاج که حدود دو هفته پیش اعلام کرده بود با مصوبه کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا، پیروزی بزرگی نصیب فوتبال ایران شده است و دیگر ایران برای میزبانی از عربستانی ها به کشور دیگری نمی رود، با چالشی جدید روبرو شده است.

جالب اینجاست که تاج و ساکت اعلام کرده بودند کمیته اجرایی ای اف سی، مصوبات کمیته مسابقات را تصویب خواهد کرد اما صحبتهای دبیرکل ای اف سی، ماجرا را پیچیده تر کرده است. در یکی دو روز گذشته هم علی کفاشیان، عضو کمیته اجرایی ای اف سی، مرتب مصاحبه کرده و اعلام کرده که دبیرکل ای اف سی بر خلاف نظرات اعضای کمیته اجرایی ای اف سی صحبت کرده است. البته آقای کفاشیان هیچ اشاره ای به مصوبات کمیته اجرایی ای اف سی نکرده و آنطور که از شواهد و قرائن پیداست، در کمیته اجرایی مصوبه ای درباره لغو میزبانی ایران و عربستان در کشور ثالث وجود ندارد. رئیس فدراسیون فوتبال ایران یکی دو روز پس از ادعای پیروزی بزرگ هم در اظهارنظر جالب توجهی گفته بود اگر ای اف سی، میزبانی در کشور ثالث را لغو نکند، احتمال کنار کشیدن تیم های ایرانی از رقابتهای زیر نظر ای اف سی وجود دارد!

 

 

 

2081

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۱۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ قرار بود دیدار تیم‌های استقلال آبی‌پوش ملاثانی و فجر سپاسی در چارچوب هفته بیست‌وهشتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور روز دوم اردیبهشت ماه سال جاری در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود. با این وجود به دلیل عدم صدور اجازه ورود دو تیم به درون ورزشگاه غدیر اهواز، مسابقه یادشده لغو شد. بعد از عدم برگزاری این مسابقه، کمیته انضباطی نظر خود را در این مورد اعلام کرد و رأی به تکرار بازی داد.

باشگاه فجرسپاسی اما نسبت به این موضوع اعتراض و اعلام کرد: «پس از صدور رأی ناصواب و به دور از عدالت و انصاف و مصلحت‌اندیشانه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه فجر شهید سپاسی با ارسال مدارک، مستندات و تنظیم لایحه، اعتراض شدید خود به رأی صادره منجر به تکرار بازی استقلال ملاثانی - فجر شهید سپاسی را اعلام و جهت تجدیدنظرخواهی و صدور رأی عادلانه در کمیته استیناف تقدیم فدراسیون فوتبال خواهد نمود».

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901008

دیگر خبرها

  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال