Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: سازمان رادیو و تلویزیون یمن بمباران ساختمان «شبکه ماهواره ای الیمن» توسط جنگنده های ائتلاف سعودی را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المسیرة، سازمان رادیو و تلویزیون در یمن در بیانیه ای، حمله شب گذشته جنگنده های ائتلاف سعودی به ساختمان «شبکه ماهواره ای الیمن» در صنعاء که در نتیجه آن چهار نفر کشته و پنج نفر زخمی شدند را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: هدف قرار گرفتن این شبکه الیمن در راستای ساکت کردن صدای رسانه های یمنی انجام گرفته است.

این بیانیه می افزاید: تجاوز وحشیانه به ساختمان این شبکه ماهواره ای هرگز باعث نمی شود تا از ادامه مقابله با تجاوزگری و افشای حقایق جنایت ها در حق ملت یمن دست کشیده شود؛ به همین دلیل از اصحاب رسانه جهان می خواهیم تا همبستگی خود را با رسانه های یمن اعلام کنند.

در همین راستا، وزارت فرهنگ یمن نیز حمله جنگنده های متجاوز سعودی- آمریکایی به ساختمان شبکه الیمن در صنعاء را به شدت محکوم کرد.

این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد: این جنایت در راستای سلسله جنایت های هدفمند متجاوزان انجام شد که خبرنگاران و روزنامه نگاران یمنی را به طور مستقیم هنگام انجام ماموریت میدانی شان یا مقر نهادهای رسانه ای را که فعالیت می کنند، هدف قرار می دهد و این اقدام نقض آشکار منشورهای بین المللی است که هدف قراردادن روزنامه نگاران را جرم می دانند.    

 

 

 

 

پایان پیام/44

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی

آفتاب‌‌نیوز :

مسعود اسکویی، گوینده و کارشناس ورزشی و مجری نامدار و پیشکسوت رادیو که چند هفته‌ای در بیمارستان بستری شده بود، دار فانی را وداع گفت.

بیش از نیم قرن فعالیت در تلویزیون و رادیو، مسعود اسکویی را به عنوان یک صدای آشنا در میان ورزش دوستان شناسانده بود. خیلی از شنوندگان، رادیو ورزش را با صدای اسکویی می‌شناختند.

صدای مسعود اسکویی از نیم قرن پیش از این آشنای بسیاری از لحظات ما بوده است. از دورانی که هنوز تلویزیون به بسیاری خانه‌ها راه پیدا نکرده بود و رادیو به ویژه در بحبوحه رقابت‌های ورزشی یک ملت را به هم پیوند می‌داد و مسعود اسکویی یکی از آن صدا‌های ماندگاری شد که بخشی از خاطرات ما را ساخت.

باشگاه پرسپولیس ضایعه درگذشت استاد مسعود اسکویی را به خانواده آن مرحوم، اهالی ورزش و رسانه و به ویژه رادیو تسلیت می‌گوید و از درگاه خداوند متعال برای آن زنده یاد آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت می‌نماید.

منبع: باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • این گزارشگر تاکنون گاف نداده است!
  • ادامه واکنش‌های جهانی علیه حمله داعش به نمازگزاران در هرات
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • صدای ماندگار رادیو خاموش شد/ مسعود اسکویی درگذشت
  • درگذشت مسعود اسکویی گوینده و مجری رادیو
  • رسانه عبری از پیشرفت ملموس در سازش ریاض-تل‌آویو خبر داد
  • تجارت خاموش گلرنگ با «افعی تهران» در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور +عکس