Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:35:34 GMT

اعزام ۳۰ مشاور به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۹۴۱۹

اعزام ۳۰ مشاور به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه

کرمانشاه- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه از اعزام ۳۰ مشاور به مناطق زلزله‌زده استان خبر داد.

کیومرث رحمتی پور در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری کارگاه آموزشی- درمانی  برای  کودکان زلزله زده با همکاری اساتید دانشگاه رازی و با حضور ۳۰ مشاور مجرب کمیته امداد خبر داد.

وی افزود: این کارگاه آموزشی به‌منظور ارائه راهکارهای درمانی به مشاوران این نهاد و اعزام این مشاوران به شهرستان‌های سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و روستاهای اطراف این شهرستان‌ها برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با تأکید بر اینکه این گروه از مشاوران تا بهبود شرایط در مناطق زلزله‌زده مستقر خواهند بود، افزود: مشاوران کمیته امداد با توجه به صدمات روحی واردشده به کودکان آسیب‌دیده از زلزله به این کودکان امدادرسانی می‌کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با یادآوری اینکه گام نخست فعالیت اجرایی مشاوران این نهاد حضور اضطراری در مناطق زلزله‌زده از نخستین روز پس از زلزله بوده است، ادامه داد: روزانه ۲۵ مشاور از سوی کمیته امداد در مناطق غرب استان کرمانشاه به انجام کاردرمانی پرداخته‌اند.

رحمتی پور بیان کرد: این مشاوران با هدف تثبیت وضعیت سلامت روحی و روانی آسیب دیدگان به‌ویژه خانوارهای تحت حمایت به این مناطق اعزام و با اقدامات درمانی انجام شده تاکنون مسائل و  اختلالات روانی بسیاری از افراد آسیب‌دیده  را بهبود بخشیده اند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۹۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، یاسر رهبردین در این بازدید، با حضور در روستاهای خنجر خان و مرتضی قلی کندی، اقدامات انجام شده برای بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله و زیرساخت های خدماتی از جمله تامین آب شرب این روستاها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز در این بازدید با ارائه گزارش از نحوه تامین آب شرب این روستاها اظهار داشت: در پی وقوع زلزله و بروز خسارت به چاه تامین کننده آب شرب روستاهای خنجر خان و موسی قلی کندی با مساعدت استاندار آذربایجان غربی، در کوتاهترین زمان ممکن حفر و تجهیز چاه ها انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 یداله سلطانی گفت :شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از اولین روز وقوع زلزله در روستاهای مذکور حضور داشت و به امداد رسانی و حل مشکلات آب شرب پرداخت.

دیگر خبرها

  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت
  • فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد