Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتمع های تولید کننده کود اوره طبق برنامه ریزی های انجام شده در حال تولید هستند و پس از تامین نیازهای داخلی تولید مازاد صادر می شود.

مجتمع های تولید کننده کود اوره طبق برنامه ریزی های انجام شده در حال تولید هستند و پس از تامین نیازهای داخلی تولید مازاد صادر می شود.

به گزارش انرژی امروز، علی محمد بساق زاده، مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهارکرد: تولید کود اوره از سوی مجتمع های پتروشیمی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و طبق برنامه ریزی ها در حال انجام است و باید بر این نکته تاکید کرد که نظم بسیار خوبی در بازار کود اوره حاکم است و وضعیت مناسبی نیز در واحدهای پتروشیمی تولید کننده این محصول وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصر یح کرد: وزارت جهاد کشاورزی در ابتدای سال نیاز ماهانه خود را اعلام کرده و واحدهای پتروشیمی همگام با تامین نیاز داخل به تولید می پردازند و مازاد نیاز بر داخل نیز صادر می شود.

عضو هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این که تعامل و همکاری میان مجتمع های تولید کننده اوره  و آمونیاک کشور وجود دارد گفت: شرکت ها به دلیل خصوصی بودن گاهی در برخی از مسائل مانند سوآپ اختلاف نظرهایی مواجه می شوند اما باید به این نکته اشاره کرد که اولویت فعالیت این شرکت ها تامین کامل کود مورد نیاز کشاورزان کشورمان است.

تولید کنونی کود اوره کشور حدود ۵.۵ میلیون تن است مجتمع ‌های بزرگ تولیدکننده کود اوره کشور پتروشیمی‌های کرمانشاه، شیراز، خراسان و پردیس هستند و کود اوره مورد استفاده در کشور حدود ۲,۲ میلیون تن است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد:‌ بیش از ۹۹ درصد سهام بانک رفاه کارگران در اختیار سازمان تامین اجتماعی است در حالی که سقف سهم این سازمان در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، بر اساس گزارش این نهاد نظارتی سقف سهم سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است در حالی که بیش از ۹۹ درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تامین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده اند که سهام مازاد بر ۳۳ درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص  صورت نگرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازار سیب‌زمینی، پیاز و گوجه‌فرنگی تامین است
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • چالش ناترازی بنزین با «متانول» برطرف می‌شود؟
  • گزارش اوجی از سوددهی خیره‌کننده پالایشگاه آبادان و افزایش تولید مجتمع‌های پتروشیمی
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • همکاری اوپک با عراق و قزاقستان برای جبران مازاد نفت
  • زندان‌های مازاد مولدسازی می شوند
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟