Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از باشگاه استقلال، سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به پیروزی این تیم در آخرین بازی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران گفت: شرایط استقلال روز به روز بهتر خواهد شد و در صدد هستیم در نیم فصل دوم تیم را تقویت کنیم تا در مسابقات سخت و حساس پیش رو، نتایج بهتری کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدرضا افتخاری در ادامه درخصوص آخرین وضعیت مطالبات از این باشگاه نیز، گفت: باید از همه بازیکنان و مربیانی که در سنوات گذشته از باشگاه استقلال طلب داشتند تشکر کنم که جهت اخذ مجوز حرفه‌ای با ما همکاری کردند و بخشی از مطالبات‌شان را به باشگاه بخشیدند. همه ما می‌دانیم مطالباتی که ۱۰ سال انباشته شده، در عرض چند ماه قابل پرداخت نیست. ضمن این که غیر از بازیکنان و مربیان، اشخاص حقیقی و حقوقی متعددی از باشگاه طلبکار هستند که منابع موجود، امکان تسویه حساب سریع ارقام سنگین انباشته را نمی‌دهد.

وی ادامه داد: سه منبع مهم تامین منابع یک باشگاه حرفه‌ای عبارتند از حق پخش تلویزیونی، بلیط فروشی و تبلیغات محیطی در حالی که متاسفانه در طول سه سال گذشته از محل‌های یاد شده، باشگاه هیچ دریافتی نداشته است که علت آن را در زمان مناسب بیان می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خطاب به طلبکارانی که هنوز وضعیت آنها مشخص نشده است، افزود: باید تاکید کنم باشگاه سایر طلبکاران را فراموش نکرده است. ما به دنبال تامین اعتبار هستیم و ان‌شاءالله به زودی از آنان نیز برای توافق و تسویه حساب نهایی دعوت می‌کنیم.

سیدرضا افتخاری همچنین با توصیه به طلبکارانی که هنوز موفق نشده‌اند مطالبتشان را دریافت کنند، گفت: توصیه می‌کنم از پرداخت پول به افرادی که به هر عنوان می‌خواهند در طلبشان شریک شوند، پرهیز کنند و به باشگاه خودشان اعتماد کنندکه در طول چند ماه گذشته در عمل، حسن نیت خود را ثابت کرده است. برخی از عزیزانی که به AFC شکایت برده بودند، توسط همین افراد مشورت‌های غلط گرفته بودند. یقینا کسی که استقلالی باشد در این شرایط و برای مطالبات گذشته، باشگاه و هواداران را دچار مشکل نمی‌کند.

وی افزود: در طول دو سال گذشته توانسته‌ایم با حمایت وزیر ورزش و جوانان حدود ۲۰ میلیارد تومان از بدهی‌های خود را پرداخت و تعداد قابل توجهی از چک‌های برگشتی نزد طلبکاران را جمع آوری کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: خوشبختانه برای اولین بار عملکرد مالی باشگاه در طول دو سال گذشته مورد قبول سازمان حسابرسی کشور قرار گرفته است و باشگاه در طول دو سال گذشته به تعهداتش عمل نموده و هیچ گونه بدهی برای آینده باقی نگذاشته است.

افتخاری با مخاطب قرار دادن هواداران استقلال تاکید کرد: آن چه شما می‌خواستید به آن عمل کردیم. اولا از کمک‌های همه شما از طریق سامانه هواداری به باشگاه تشکر می‌کنم. دوما تشکر ویژه می‌کنم که تیم استقلال را در روزهای سخت حمایت کردید. امیدوارم با نتایج خوبی که تیم در نیم فصل دوم، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا خواهد گرفت، این حمایت‌ها تداوم داشته باشد اما نکته‌ای را لازم می‌دانم یادآور شوم. در فصل گذشته بدون استثنا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم استقلال را به خاطر انتساب توهین تماشاگران برای هر مسابقه ۱۰ الی ۲۰ میلیون تومان جریمه کرده است. در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به خاطر پرتاب اشیا به داخل زمین و انداختن لیزر به صورت بازیکنان حریف، بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان جریمه شده‌ایم. این‌گونه رفتارها نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه خسارت سنگینی به باشگاه محبوب‌تان وارد می‌کند. بنابراین از هواداران فهیم و با تعصب استقلال می‌خواهم برای کمک به باشگاه و موفقیت تیم فقط به تشویق بازیکنان و تیم پرداخته و نه تنها از حاشیه‌ها دوری کنند بلکه خود مانع از اقدام غیرمسئولانه اندک هوادارانی شوند که نتیجه عملشان، جریمه برای باشگاه یا محرومیت هواداران خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان گفت: به زودی با پرداخت ۲۰ درصد دیگر از قرارداد بازیکنان، میزان پرداخت به آنان به ۵۰ درصد خواهد رسید و این به منزله تسویه حساب نیمی از تعهدات باشگاه قبل از آغاز نیم فصل دوم خواهد بود.

602

فوتبال باشگاه استقلال ایران شفر

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟

منابع فلسطینی امروز سه شنبه نتایج نشستی را که در آن جنبش‌های مقاومت اسلامی حماس و فتح در پکن پایتخت چین گرد هم آمدند، فاش کردند.

براساس گزارش المیادین، این منابع تایید کردند که دو جنبش بر وحدت موضع فلسطین در خصوص جنگ غزه توافق کردند و بر اهمیت توقف جنگ نسل کشی و خروج کامل ارتش اشغالگر از نوار تاکید کردند.

در این راستا نیز، دو طرف فلسطینی توافق کردند تا  همکاری ملی مشترک برای رساندن کمک‌های فوری و کمک‌رسانی به نوار غزه و هماهنگی با مقامات مربوطه در غزه  و همچنین تشکیل کمیته مشترک دوجانبه در قاهره برای هماهنگی و پیگیری بالا در مذاکرات را داشته باشند.

در این نشست همچنین هماهنگی مواضع و تلاش‌های دو جنبش درخصوص کرانه باختری و قدس اشغالی برای مقابله با حملات شهرک‌نشینان به روستا‌ها و شهرهای فلسطینی و همچنین حملات نظامیان صهیونیستی به مسجدالاقصی تعیین شد. فتح و حماس بر اولویت قرار دادن موضوع اسرا و ضرورت حفظ حقوق و حمایت از آنان در این مرحله سخت که در معرض هولناک‌ترین شکنجه‌ها و آزار‌ها در داخل زندان‌های اسرائیل قرار دارند، تاکید کردند.

منابعی که در این جلسه حضور داشتند، گزارش دادند که حماس و فتح بر ضرورت اتحاد و پایان دادن به اختلافات خود، در چارچوب سازمان آزادیبخش فلسطین با حضور تمامی نیرو‌ها و جناح‌های فلسطینی در آن بر اساس توافقات قبلی در این سازمان تاکید کردند. 

دو طرف بر اهمیت تشکیل یک دولت موقت، غیرجناحی و اجماع ملی در حین یا پس از جنگ رژیم صهیونیستی، که مأموریت آن انجام وظایف فنی و اداری خود در امداد رسانی، رفع آثار تجاوز و بازسازی غزه است، اشاره کردند.

وانگ ونبینگ سخنگوی وزارت خارجه چین پیشتر در رابطه با سفر نمایندگان جنبش حماس و جنبش فتح به پکن، گفته بود که پکن همواره از تقویت اقتدار تشکیلات خودگردان فلسطین، آشتی و گسترش وحدت ملی میان گروه‌های فلسطینی از راه گفت‌وگو حمایت خواهد کرد. چین به لحاظ تاریخی با آرمان فلسطین همراه بوده و از راه حل دو کشوری برای مناقشه اسرائیلی‌ها- فلسطینی‌ها حمایت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • روی «کیفیت بخشی به نظام آموزشی» و «تقویت مدارس دولتی» تمرکز داریم
  • نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟
  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است