Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز خدایی، رئیس اداره اوقاف شهرستان اردبیل، در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، گفت: به دنبال ترویج فرهنگ وقف، یک قطعه زمین با مساحت ۴۵۵ مترمربع با ارزش ۲۵ میلیارد ریال توسط یک واقف خیراندیش در اردبیل وقف شد.
وی افزود: به منظور ترویج فرهنگ وقف یک قطعه زمین با مساحت 455 مترمربع با ارزش 25 میلیارد ریال توسط یک واقف خیراندیش به نام محمد رضاپور با حضور در محل اداره اوقاف شهرستان اردبیل وقف شده است که این یک اقدام بسیار ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره اوقاف شهرستان اردبیل هدف واقف از انجام این اقدام خداپسندانه را ساخت حسینیه برای برگزاری مراسمات فرهنگی و مذهبی، روضه‌خوانی، برپایی جلسات قرآن و قرائت نهج‌البلاغه و برگزاری برنامه‌های مختلف در ایام و مناسبت‌های مختلف عنوان کرد.
خدایی اظهار کرد: امسال با تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده‌ای که از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان صورت گرفته، شاهد افزایش وقف‌های جدید در سطح استان اردبیل هستیم که برای تداوم واستمرار این امر در تلاش هستیم تا با برنامه‌های تبلیغی و ترویجی در قالب‌های مختلف این فرهنگ حسنه را بیش از این در سطح استان نهادینه کنیم.
وی تصریح کرد: انتظار می‌رود اطلاع‌رسانی‌ لازم در ارتباط با تفاوت‌ وقف با دیگر صدقات شود تا مردم از ارزش و ماندگاری این سنت و فرهنگ حسنه آگاه باشند چراکه ماندگاری وقف زمان و مکان ندارد بلکه سالیان سال ادامه دار است.
خدایی تصریح کرد: فرهنگ وقف باید در جامعه نهادینه شود که به همین منظور نیازمند فرهنگ‌سازی مناسب هستیم تا شاهد ترویج و تبلیغ گسترده فرهنگ حسنه وقف در جامعه باشیم.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت

در این جلسه آقایان دکتر باهنر و بادامچیان و دکتر متکی و حجت الاسلام پور محمدی مطالبی درباره اوضاع کشور و وحدت نیروهای انقلاب و مشارکت مردم در اداره کشور بیان کردند.

 

 محسن رضایی ضمن پاسخ به سوالات، پیشنهاداتی برای کارآمدی و تقویت عقلانیت جمعی در جبهه انقلاب ارائه کرد.

 

وی گفت: ما در عین داشتن قوی‌ترین نظام سیاسی در منطقه غرب آسیا در زمینه اداره کشور نیازمند هم افزایی و انسجام بیشتر وفاداران به نظام و نیروهای انقلاب هستیم.

 

 رضایی با بیان اینکه لازمه انسجام علاوه بر برادری نیازمند عقلانيت جمعی نیز است، خاطرنشان کرد: مردم در این انتخابات با عبور از جناح‌ها وگروههای سياسی نشان دادند که سیاسیون و دولتمردان و گروه‌های سياسی باید به عقلانيت جمعی اهمیت داده و در تقویت آن بکوشند. 

 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ادامه داد: خوشبختانه درحوزه سیاست و دفاع و امنیت، کارآمدی وعقلانیت جمعی رشد قابل توجهی کرده است، اما در فعالیت های انتخاباتی و اقتصادی، نیازمند تقویت کارامدی وعقلانیت جمعی هستیم.

دیگر خبرها

  • قرارگاه ملی مسجد باید بر تقویت ساختار مردمی اداره مساجد همت گمارد 
  • اساس و پایه دانشگاه بر منزلت استاد نهادینه شده است
  • استخرهای شنا در آذربایجان شرقی نیازمند بازسازی اساسی هستند
  • ۷۵۰۰ رقبه اوقاف زنجان در سامانه جی آی اس ثبت شد
  • صلح و سازش، ظرفیتی برای کاهش جمعیت کیفری
  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟