Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای محرومیت زدایی و زدودن چهره فقر در مناطق محروم، 100ست لباس میان دانش آموزان سراوانی توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شستون، صبح امروز شنبه 18 آذر ماه، 40 دست مانتو و شلوار با حضور فرمانده سپاه شهرستان، مدیر آموزش و پرورش و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در مدرسه متوسطه دوره اول فردوس منطقه بخشان این شهرستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان در حاشیه این اقدام خداپسندانه به خبرنگار شستون، گفت: تعداد 450 دست لباس برای استفاده دانش آموزان مدارس در سطح شهرستان که از سوی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با واحد مهندسی و محرومیت زدایی تهیه شده بود، در حال توزیع است.
 وی افزود: کار توزیع البسته از هفته بسیج آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.
 فرمانده سپاه شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: همچنین بسته های حمایتی دیگر که از سوی قرارگاه قدس و واحد مهندسی در راستای زدودن چهره فقر در این مناطق تهیه شده، در قسمت های دیگر شهرستان نیز در حال توزیع است.
 پودینه در پایان تصریح کرد: تعداد  60 دست لباس دیگر نیز امروز در سطح مدارس شهر گشت توزیع می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان

رئیس کمیته امداد شهرستان سراوان گفت: سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی برای دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد سراوان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره)، شهرام رئیسی اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی برای دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد سراوان پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان سراوان افزود: در حال حاضر ۶ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند که از این تعداد، پنج هزار و ۸۰۰ نفر دانش‌آموز و ۵۰۰ نفر نیز دانشجو هستند.

وی با بیان اینکه این قشر سالانه از خدمات و مستمری کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند، افزود: از جمله خدمات امداد ویژه این قشر می‌توان به پرداخت کمک هزینه تحصیلی، توانمندسازی، مشاوره تحصیلی و دوره‌های آموزش تست‌زنی و آمادگی برای کنکور ویژه دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد اشاره کرد.

رئیسی با بیان اینکه ۱۴۰ نفر حامی معلم، حمایت از کودکان نیازمند شهرستان سراوان را برعهده دارند، ابراز کرد: تجلیل از معلمانی که حامی ایتام هستند در روز معلم، یکی از برنامه‌های کمیته امداد شهرستان سراوان خواهد بود.

کد خبر 749443

دیگر خبرها

  • جشن و تقدیر از معلم ها توسط دانش آموزان روستای الیف در روز معلم + فیلم و تصاویر
  • معلمی خاص برای دانش آموزان خاص
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران