Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنهایی که به غرب دلسپرده اند و همه جا دم از مذاکرات و ثمرات آن میزنند بیایند وببینند که ثمره مذاکرات ۷۰ ساله چه شد؟ در مساله فلسطین هر کجا که مقاومت و مبارزه کردیم دشمن عقب نشینی کرد و هر کجا به دشمن و مذاکره با او دلبستیم فاجعه‌ای مثل امروز پیش آمد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی مدرسه عالی شهید مطهری در محکومیت اقدام خصمانه شیطان بزرگ آمریکا علیه بیت المقدس بیانه ای منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 متن این بیانیه به شرح زیر است: 
بسم الله قاصم الجبارین

وَمَا لَکُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَٰذِهِ الْقَرْیَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ نَصِیرًا
نسا ۷۵


امام خمینی (قدس الله نفس الزکیه):
اگر ملت اسلام بیدار نشوند و به وظایف خودآگاه نگردند واگر علمای اسلام احساس مسئولیت نکنند و به پا نخیزند، اگر اسلام واقعی که عامل وحدت و تحرک کلیه فرق مسلمان در مقابل بیگانگان است و ضامن سیادت و استقلال ملل مسلمان و کشورهای اسلامی می‌باشد به دست عوامل و ایادی اجانب در زیر پرده سیاه استعماری افروخته گردد، روزهای سیاهت و نکبت بار تری برای جامعه‌های اسلامی در پیش است وخطر ویران کننده‌ای متوجه اساس اسلام و احکام قرآن است.

۱ -امروز فلسطین نماد مبارزه حق وباطل و جنگ علیه کفر است؛ دشمنی که تا دیروز از طریق گروه‌های تکفیری، عزم به تجزیه کشور‌های اسلامی داشت و پس از شکست مفتضح توسط رزمندگان اسلام، دست از دشمنی‌های خود بر نداشته و در برنامه‌ای جدید مجددا تجاوز گری‌های خود را به قبله گاه اول مسلمین و ملت مظلوم فلسطین آغاز کرده است؛ که خود بیانگر دو مطلب است:اول اینکه نشان عجز آن‌ها در پیشبرد راهبردشان ونفس‌های آخرشان برای باقی ماندن در منطقه می‌باشد و آخر اینکه آغاز پروژه‌ای دیگر برای صف کشیدن در مقابل امت اسلام است، اما این اقدام خصمانه رژیم آمریکا سبب شد اکنون فرصتی پیش آید تا امت اسلام وحدت خود را باز یابد و مبارزه برای آزادی فلسطین را اولویت نخست جهان اسلام قرار بدهد و خط سازش برای همیشه ابطال شود.

۲ -ما فرزندان حضرت روح اللهیم که طرح نابودی رژیم اشغالگر قدس را برنامه ریزی کرد و با قرار دادن جمعه آخر ماه رمضان به عنوان "روز قدس" آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف را در تاریخ جاودانه ساخت و سیر محو کردن این غده سرطانی را هموار ساخت و هنوز پژواک آن نوای ایشان که فرمودند: جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت را در گوش داریم. اساسا ما انقلاب کردیم و نظام جمهوری اسلامی تاسیس شد تا آرمان‌ها را با قدرت و وسعت بیشتری پیگیری کنیم نه اینکه هنوز مثل قبل از انقلاب فقط تجمع و تحصن کنیم...
وقت آن رسیده که از شهید نوابی که در زمان طاغوت ۵ هزار نفر را برای مبارزه با اسرائیل آماده کرد درس بگیریم و به حدا اقل‌ها برای مبارزه اکتفا نکنیم و عزممان را برای مبارزه جدی کنیم.

۳ -همانطور که امیرالمومنین (سلام الله علیه) فرمودند: (کونو للظالمین خصما و للمظلوم عونا) مهمترین وظیفه ما طلاب اینست که به عنوان طلایه داران مبارزه علیه مستکبرین و دفاع از مستضعفین عالم به میدان آمده و تمام توان خود را در این راه قرار دهیم؛ و شهید مطهری (ره) نیزدر این زمینه فرمودند: مسئله فلسطین؛ مسئله دنیا و آخرت است و اولین سوال بعد از مرگ همین است که برای همبستگی اسلامی چکار کرده اید؟

۴ -ما اکثر العبر واقل العتبار
آنهایی که به غرب دلسپرده اند و همه جا دم از مذاکرات و ثمرات آن میزنند بیایند وببینند که ثمره مذاکرات ۷۰ ساله چه شد؟ در مساله فلسطین هر کجا که مقاومت و مبارزه کردیم دشمن عقب نشینی کرد و هر کجا به دشمن و مذاکره با او دلبستیم فاجعه‌ای مثل امروز پیش آمد.
آیا با وجود این همه اتفاق که منکر نتیجه‌ی سازش و مذاکره هستند باز هم باید نشست و عقب نشینی کرد!

۵ -در این ایام دولتهای مسلمان بعضا به دادن بیانیه اکتفا کرده اند که این‌ها جز لفاظی چیز دیگری نیست. مسئله فلسطین نیاز به عزم واراده جدی دولت‌ها وملتهای مسلمان دارد.

در پایان ان شا الله با کمک ملت‌های مسلمان و دولت‌های آنان که حقیقتا یاری و نصرت خداوند را به دنبال خواهد داشت؛ شاهد نابودی اسراییل در کمتر از ۲۳ سال دیگر خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد

رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.
 
امروز سه‌شنبه، چهار بوکسور تیم امید ایران به مصاف حریفان قدرتمند خود رفتند که نتایج آنان به شرح زیر است:
 
در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با ارائه مبارزه‌ای تماشایی از سد گورپاد از هند گذشت و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، برنزش را قطعی کرد. وی در این مبارزه، حریفش را ۲ بار ناک‌دان کرد و هر سه راند را برنده شد. محشری در نیمه‌نهایی با جواهر اوماتالیف ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا مبارزه دارد.
 
در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود با ویشوانا از هند قهرمان جوانان جهان در اسپانیا رقابت کرد و با وجود تلاش فراوان نتوانست به نتیجه برسد و کارش در این مسابقات به پایان رسید.
 
در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی نتیجه را به آکاش گورکا از هند واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.
 
در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان نایب قهرمان جوانان جهان رفت و نتیجه را واگذار کرد و به کار خود پایان داد.
 
فردا چهارشنبه، مسابقات رده سنی جوانان برگزار می‌شود و پنج نماینده ایران بالای رینگ می‌روند.
 
در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی کاظمی با ظفربیک کمیل‌اوف از قرقیزستان می‌رود.
 
در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس عشیش اردنی روبه‌رو خواهد شد.
 
در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، سیدعلی اکبرمیراحمدی با سینگ یاشی‌واردان هندی می‌رود.
 
در وزن ۸۰ کیلوگرم، سام استکی با مهرالدینوف ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.
 
در وزن ۹۲ کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان از هند جدال می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • دعای خیر عباس‌میرزا در حق ناصرالدین‌شاه یک‌ساله: پنجاه سال خوشی‌ها ببیند
  • کارنامه و کتابشناسی شهیدمطهری؛ از مشهد و قم تا مبارزه با مارکسیسم
  • جنایت علیه فلسطین وجدان دانشجویان غیر مسلمان را به درد آورده است
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ صهیونیست‌ها در انتظار نتیجه مذاکرات
  • نگاه به ماجرای غزه از منظر «ما رأیت إلا جمیلا»
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...