Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@21:33:42 GMT

آیا مکه هدف بعدی یهودیان بعد از بیت‌المقدس است؟

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۲۰۸۷

آیا مکه هدف بعدی یهودیان بعد از بیت‌المقدس است؟

روزنامه دیلی‌صباح در یادداشت اخیر می‌نویسداقدامات محمد بن سلمان پیرامون عادی‌سازی روابط دولت عربستان سعودی با رژیم صهیونیستی اتفاقی نیست و این هماهنگی‌ها محصول برنامه از پیش طراحی شده، توسط جارد کوشنر داماد یهودی دونالد ترامپ است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از روزنامه دیلی‌صباح، نویسنده روزنامه دیلی صباح در یادداشتی به دفاع از حق مسلمانان برای دفاع از بیت‌المقدس پرداخت و ضمن آن تاکید کرده است که حمایت از ارزش‌ها و اصول اسلامی و همینطور دفاع از مکه باید جزو اولویت‌های مهم مسلمانان، به اندازه اولویت و اهمیت بیت‌المقدس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسنده یادداشت دیلی‌صباح با اشاره به گزارش چند روز گذشته روزنامه صهیونیستی هاآرتص، درباره وجود برخی نشانه‌های باستان‌شناسانه درباره زندگی اقوام یهودی در عربستان سعودی، قبل از حاکمیت اسلام در این سرزمین، از به خطر افتادن ارزش‌های اسلامی با تحریف تاریخ توسط یهودیان امروزی و تایید این نوشته‌ها و تعمیق رابطه دولت عربستان سعودی با رژیم صهیونیستی توسط محمد بن سلمان ولیعهد این کشور، خبر داد.

نویسنده دیلی صباح ریشه دواندن تفکرات یهوددوستی و ارتباط گزارش هاآرتص با اقدامات محمد بن سلمان پیرامون عادی‌سازی روابط دولت عربستان سعودی با رژیم صهیونیستی را اتفاقی نمی‌داند و این هماهنگی‌ها را محصول طرح و برنامه از پیش طراحی شده، توسط جارد کوشنر داماد یهودی دونالد ترامپ و مقامات اسرائیلی می‌داند.

در پایان این یادداشت نویسنده دیلی صباح تاکید دارد که راه رسیدن مسلمانان به مکه و مدینه از بیت‌المقدس شروع می‌شود و مسلمانان باید به همان اندازه که نگران در تصرف بیت‌المقدس توسط نیروهای صهیونیستی هستند، مراقب مکه و مدینه و سایر ارزش‌ها و اصول اسلامی باشند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از عملیات بیت المقدس تا فتح خرمشهر

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، آزادسازی خرمشهر از اهداف اصلی این عملیات در خلال جنگ ایران و عراق بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از عملیات بیت المقدس تا فتح خرمشهر
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • نقاط فلج‌کننده گنبد آهنین برای موشکباران بعدی روشن شد