Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا به نقل از شرکت پایانه‎های نفتی ایران، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور،  در نشست مشترکی با سیدپیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه‎های نفتی، گفت: روند تخصصی ارائه خدمات در شرکت پایانه‎های نفتی می‎تواند الگوی مناسبی برای دیگر بنادر نفتی کشور باشد.

وی گفت: رعایت استانداردهای بین المللی در عملیات دریایی پایانه‎های نفتی ایران نشان از وجود تخصص و تجربه بالای کاپیتان‎ها و کارکنان عملیات دریایی این شرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت پایانه‎های نفتی نیز در این نشست مشترک که با هدف مذاکره درباره زمینه‎های همکاری متقابل به منظور ارتقای ظرفیت‎های عملیاتی برای کمک به عملیات صادرات نفت خام، میعانات گازی و سوآپ نفت خام برگزار شد، با اشاره به تعامل خوب و مثبت بنادر استان‎‌های خوزستان، بوشهر و مازندران با مجموعه پایانه‎های نفتی، عنوان کرد: مشارکت دوسویه و همکاری و تعامل مناسب، به روند صادرات نفت خام و فرآورده های نفتی، میعانات گازی و سوآپ نفت خام کمک بیشتری می کند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۲۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هیئتی مشورتی در حوزه امنیت هوش مصنوعی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، وزارت امنیت داخلی آمریکا (DHS) یک هیئت مشاوره‌ای متشکل از مدیران عامل مایکروسافت، اوپن ای‌آی، انویدیا و آلفابت را معرفی کرد که در مورد نقش هوش مصنوعی در زیرساخت‌های حیاتی به دولت مشاوره خواهند داد.

این هیئت مشاوره توصیه‌هایی را برای بخش حمل و نقل، اپراتور‌های خط لوله و شبکه برق، ارائه دهندگان خدمات اینترنتی و سایرین ارائه خواهد کرد تا از اختلالات مرتبط با هوش مصنوعی در سرویس‌های حیاتی موثر بر امنیت ملی یا اقتصادی، سلامت عمومی یا ایمنی  جلوگیری کند و آماده شوند.

الخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی آمریکا به خبرنگاران گفت که هیئت مدیره به اطمینان از استقرار ایمن فناوری هوش مصنوعی و چگونگی مقابله با تهدیدات ناشی از این فناوری برای خدمات حیاتی مانند انرژی، خدمات آب و برق، حمل و نقل، دفاع، فناوری اطلاعات، غذا و کشاورزی و خدمات مالی کمک خواهد کرد.

مایورکاس، گفت که این هیئت مشاوره بر روی نظریه و تئوری متمرکز نخواهد شد، بلکه به دنبال راه‌حل‌های عملی برای پیاده‌سازی هوش مصنوعی در زندگی روزانه کشور ما است.

این هیئت مشاوره ۲۲ نفره شامل رهبران فناوری مانند سام آلتمن، مدیرعامل اوپن ای‌آی، داریو آمودی، مدیرعامل آنتروپیک، جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا، آرویند کریشنا، مدیرعامل آی‌بی‌ام، شانتانو ناراین، مدیرعامل ادوبی، ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، سوندار پیچای، مدیرعامل آلفابت، چاک رابینز، مدیرعامل سیسکو، آدام سلیپسکی مدیرعامل وب سرویس آمازون و لیزا سو، مدیرعامل ادونسد میکرو دیوایس می‌شود.

هیئت مشاوره همچنین شامل اد بستیان، مدیرعامل شرکت هواپیمایی دلتا، ویکی هولوب، مدیرعامل شرکت نفت اکسیدنتال، کثی واردن، مدیرعامل شرکت نورتروپ گرومن، وس مور، فرماندار مریلند، بروس هارل شهردار سیاتل و رئیس دفتر سیاست علمی و فناوری دولت فدرال آمریکا می‌شود. این هیئت مشاوره در ماه آینده برای نخستین بار با هم دیدار خواهند کرد که هر سه ماه دیدار‌های برنامه‌ریزی شده دارد.

وزارت امنیت داخلی (DHS) در ارزیابی تهدیدات خود در سال ۲۰۲۴ هشدار داد که ابزار‌های کمکی هوش مصنوعی پتانسیل ایجاد حملات سایبری در مقیاس بزرگتر، سریعتر، کارآمدتر و گریزانتر علیه اهداف، از جمله خطوط لوله، راه آهن، و سایر زیرساخت‌های حیاتی آمریکا را دارند.

همچنین گفت چین و سایرین در حال توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی هستند که می‌تواند دفاع سایبری آمریکا را تضعیف کند، از جمله برنامه‌های هوش مصنوعی مولد که از فعالیت‌های مخرب مانند حملات بدافزار پشتیبانی می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • تشکیل هیئتی مشورتی در حوزه امنیت هوش مصنوعی
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین