Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، لیورپول در هفته نهم لیگ برتر مقابل تاتنهام با نتیجه 4-1 شکست خورد؛ اما پس از آن، در 9 دیدار، 7 پیروزی کسب کرد، از جمله 5 پیروزی در 6 دیدار لیگ برتر.

آنها هفته گذشته هم در دو دیدار مقابل برایتون و اسپارتاک، در مجموع 12 گل زدند تا با بهترین فرم، آماده دیدار مقابل اورتون در دربی مرسی ساید شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واینالدوم اعلام کرد که علاقه ای به تماشای فوتبال ندارد؛ اما تاکید کرد تماشای دوباره دیدار مقابل تاتنهام در اتاق آنالیز کمپ ملوود و مرور اشتباهاتی که در آن دیدار داشتند باعث شد تا تیم لیورپول روی فرم خوب فعلی قرار بگیرد.

او به دیلی میل گفت:" برای من عجیب است که خودم را در تلویزیون ببینم. علاقه‌ای به اینکار ندارم. واقعا دوست ندارم فوتبال تماشا کنم.

آنروز حضور در اتاق آنالیز واقعا دردناک بود. تماشای اینکه چطور دفاع می کردیم، واقعا دردناک بود. اما سرمربی ما را مجبور کرد که حقیقت را ببینیم و ما باید در آینه نگاه می کردیم. این چیز خوبی بود که ما از تماشای آن بازی یاد گرفتیم. آن اشتباهات دیگر تکرار نمی شود."

606

جورجینیو واینالدوم لیورپول تاتنهام لیگ برتر

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

آرسنال در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در خانه تاتنهام به برتری 3-2 دست یافت و موقتا صدرنشین لیگ شد.

دانلود (128.6MB)

دیگر خبرها

  • لحظاتی عجیب و ترسناک از تغییر رنگ خورشید در چین (فیلم)
  • تجربه سینما ترس، ترسناک‌ترین در ایران
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • گل به خودی هویبرگ مقابل آرسنال (تاتنهام 0-1 آرسنال)
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد