Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسبق تیم ملی انگلیس، در خصوص احتمال خرید اوبامیانگ و کیفیت خارق العاده لیورپول در خط حمله، حرف های مهمی بر زبان آورده است.

طرفداری- سم آلردایس، سرمربی باتجربه اورتون، پیش از مصاف حساس برابر لیورپول، در نشست مطبوعاتی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش FFT، آلردایس تایید کرد اورتون در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، برای خرید اوبامیانگ اقدام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبامیانگ؟ یکی از سخت ترین کارهای دنیا، خرید مهاجمی است که بتواند گل بزند. آیا او مناسب تیم است؟ خط حمله، گرانترین نقطه تیم است. ما هم بازیکنانی داریم که گلزنی می کنند، اما هنوز شاید راحت نیستند. به نظرم اولین خریدم باید برای اورتون مناسب باشد. اگر خرید بدی انجام دهید، اخراج می شوید و اگر خریدتان جواب دهد، مربی بهتری می شوید. آیا اوبامیانگ گزینه مدنظرم است؟ به شما نخواهم گفت!

سم آلردایس باید تیمش را برای دربی مرسی ساید در آنفیلد آماده کند. او قبول دارد با توجه به اینکه لیورپول، اسپارتاک مسکو را 7-0 درهم کوبید، باید در بهترین فرم خود باشند.

 در فضایی که مختص دربی است، دو باشگاه با ریشه به مصاف هم خواهند رفت. همه چیز به کنترل فشار بازی برمی گردد. باید مقابل لیورپولی که از زمان ورود کلوپ، در بهترین فرمش قرار دارد، قرار گیریم. لیورپول قطعا یکی از قدرت های اصلی جزیره در زمینه حمله کردن است. باید قبل از هرکاری، خوب فکر کنیم. می دانیم که به اندازه لیورپول، بر بازی مسلط نخواهیم شد، اما با مالکیت توپ کم هم، باید موثر عمل کنیم. باید در ضربات آخر نهایت دقت را به خرج دهیم. تغییر پست ها در حین بازی، فضاهایی که می دوند، این ها را باید کنترل کنیم. همه چیز برای ما یک آزمون بزرگ است. به هرحال این بازی دربی است و همه چیز ممکن است رخ دهد. تنها چیزی که از بازیکنان می توانم بخواهم، این است که بهترین بازی شان را به نمایش بگذارند، حتی اگر مقابل تیم خوبی مثل لیورپول کافی نباشد.

کلوپ گفته بود در حالی مقابل آلردایس قرار می گیرد که این سومین تیم او در طول دو سال اخیر است. آلردایس در جواب گفته است:

 با توجه به سبکی که لیورپول بازی می کند، کلوپ نباید زیاد نگران من باشد. اگر من در جایگاه او بودم و بازیکنانش را در اختیار داشتم، خارق العاده می شد. بعضا می شود جلوی کیفیت تیم مقابل را گرفت، اما در لیورپول کنونی، یک یا دو بازیکن نیستند، بلکه چندین بازیکن می شود نام برد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم

شانس شاگردان یورگن کلوپ برای فتح لیگ برتر انگلیس، با قبول دومین بازی بدون برد متوالی کمتر از قبل شد.

به گزارش مشرق، در آغاز هفته سی‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز (شنبه) از ساعت ۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیک لندن تیم‌های فوتبال وستهام و لیورپول برابر یکدیگر صف آرایی کردند که این بازی با تساوی ۲ - ۲ خاتمه یافت.

جارود بوون در دقیقه ۴۳ گل نخست را برای وستهام به ثمر رساند اما لیورپول نه تنها گل خورده را در دقیقه ۴۸ توسط اندرو رابرتسون پاسخ داد بلکه به لطف گل به خودی آلفونسو آرئولا، دروازه‌بان تیم وستهام در دقیقه ۶۵ از حریف پیش افتاد. این گل اما منجر به پیروزی لیورپولی‌ها نشد چرا که مایکل آنتونیو در دقیقه ۷۷ کار را برای وستهام به تساوی کشاند.

این بازی یک حاشیه هم داشت که درگیری لفظی شدید محمد صلاح ستاره مصری لیورپولی‌ها با سرمربی‌اش یورگن کلوپ در کنار زمین هنگام ورود به میدان به عنوان بازیکن تعویضی بود طوری که هم‌تیمی‌اش داروین نونیز برای پایان دادن به آن مداخله کرد.

لیورپول که هفته گذشته نیز بازی معوقه‌اش در دربی مرسی‌ساید را به اورتون باخت، با قبول این تساوی ۷۵ امتیازی ماند و پایین‌تر از منچسترسیتی و آرسنال در رده سوم باقی ماند. این در حالیست که آرسنال با یک بازی کمتر (نسبت به لیورپول) و ۷۷ امتیاز و منچسترسیتی با دو بازی کمتر و ۷۶ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند. این بدان معناست که فاصله لیورپول با صدر جدول به صورت بالقوه می‌تواند به ۷ امتیاز افزایش پیدا کند، آن هم در شرایطی که این تیم سه بازی دیگر تا پایان فصل فاصله دارد.

دیگر خبرها

  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!