Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، معاون امور حقوقی مجلس وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در مراسم معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد گفت: این وزارتخانه با انتصاب ۱۳۶۸ زن در حوزه‌های پایه و میانی مدیریتی، بیشترین تعداد مدیران بانو در کشور را دارد.
جمشید تقی زاده افزود: از این تعداد، ۳۵ نفر در سطوح مدیرکل و بالاتر مشغول هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم در این مراسم گفت: در تکنولوژی توسعه، هیچ تفاوتی از نظر جایگاه بین زن و مرد وجود ندارد و استفاده از مدیران زن در بخش‌های مختلف و سطوح مدیریتی باعث پیشرفت کشور می‌شود.
علی محمد احمدی افزود: اگر چه زنان به دنبال حق خود از پست‌های مدیریتی نیستند، اما این موضوع، حق را به ما نمی‌دهد که فضا را در جامعه برای بانوان توانمند محدود کنیم.
وی افزود: بانوان بیشتری در سطوح مختلف مدیریتی کهگیلویه وبویراحمد منصوب خواهند شد.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی هم دراین مراسم گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی زنان جامعه در کنار مردان در صحنه‌های تصمیم گیری حضور دارند.
غلام محمد زارعی افزود: رویکرد نمایندگان مردم استان در مجلس علاوه بر کار‌های زیر بنایی و توسعه در استان، توجه ویژه به نیروی انسانی و تلاش برای رفع مشکل بیکاری آن‌ها است.
مشاور وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی در حوزه بانوان و خانواده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توجه ویژه وزیر به حوزه زنان باعث انتصاب یک بانو به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد شد.
نگین اظهارامیدواری کرد که روز به روز شاهد حضور بیشتر زنان در سطح مدیریت عالی جامعه باشیم.
مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد هم با اشاره به اولویت‌های کاری خود گفت: برای تک رقمی کردن نرخ بیکاری در استان، نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد اشتغال هستیم.
پروانه نیک مرام افزود: در ادارات باید مرزبندی قومی و قبیله‌ای را کنار بگذاریم، زیرا اعمال علایق شخصی و قومیت گرایی باعث ضایع شدن حق الناس و عقب ماندگی استان می‌شود.
وی گفت: باید به همه کسانی که دغدغه رفع مشکلات مردم و شایستگی لازم را دارند، کار واگذار شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شدت و حجم باورنکردنی باران در کهگیلویه‌وبویراحمد | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ باران باعث آب‌گرفتگی و قطع برخی مناطق استان شده است.

کد خبر 849073 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم استان کهگیلویه باران

دیگر خبرها

  • شدت و حجم باورنکردنی باران در کهگیلویه‌وبویراحمد | ویدئو
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در پارسال
  • پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران
  • کاهش ۹ درصدی حوادث ناشی از کار در کشور