Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@20:59:28 GMT

تولد ۴ قلو در سردشت

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۴۷۰۴

تولد ۴ قلو در سردشت

به گزارش برنا آذربایجان غربی، دکتر سعیده رفیعی  متخصص زنان و زایمان شاغل در بیمارستان امام خمینی(ره) سردشت در این خصوص گفت: طی تماس تلفنی از واحد بلوک زایمان در خصوص بیمار ۳۳ ساله ای که برای دومین زایمان خود جهت کنترل فشار خون در هفته ۲۸ حاملگی بستری شده بود جهت معاینه سریعا به بخش زایمان مراجعه نمودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه بیمار بریج سفالیک(حالت ایستادگی جنین بصورت پا در رحم مادر) بود دستور ختم حاملگی داده شد و سریعاً به اتاق عمل منتقل و مجبور به عمل سزارین شدیم که خوشبختانه عمل سزارین با موفقیت انجام شد و ۴ نوازد دختر با وزن اولیه ۱ کیلو ۱۰۰ گرم به دینا آمدند.

رفیعی تصریح کرد: در حال حاضر دو نوزاد در بخش کودکان و دو نوزاد دیگر به دلیل کامل نبودن ریه و مشکل تنفسی و عدم رضایت والدین جهت اعزام به مراکز درمانی در مرکز استان در بخش NICU بستری وتحت مراقبت ویزه می باشند.

رفیعی همچنین به صحت و سلامت مادر اشاره و افزود: مادر ۳۳ ساله و بارداری دومش بود،  بارداری اول وی بصورت طبیعی و بارداری دومش به خاطر نازایی که داشتند تحت مصرف داروهای نازایی بود و درحال حاضر در بخش جراحی زنان بستری و تحت مرابت می باشد.

متخصص زنان و زایمان در پایان از متخصص بیهوشی،کادر اتاق عمل ، بخشهای کودکان، زایمان وicu و دفتر پرستاری بابت این عمل جراحی موفقیت آمیز و اقدامات صورت گرفته شده در راستای تامین سلامت نوزادان نهایت تقدیر و تشکر خودرا بعمل آورد.

شایان ذکر است در شش ماهه اول سال جاری ۱ هزار و ۱۹۸ زایمان در بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت صورت گرفته شده که از این تعداد ۷۵۸ مورد به صورت طبیعی و۴۳۴ مورد بصورت سزارین به دنیا آمدند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۴۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • (ویدئو) جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • زایمان سزارین در گیلان همچنان پیشتاز است
  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت
  • مراجعه گربه‌ باردار به یک مرکز بهداشت برای زایمان (فیلم)
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • اهمیت حفظ بهداشت زنان در پیشگیری از عفونت‌های تناسلی